• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Посилки без черг: “Укрпошта” запроваджує нові правила отримання відправлень
    • Щоб не нарватися на проблеми: Що писати у призначенні платежу під час переказу грошей з картки на картку
    • Хворі стають здоровими: українцям масово анулюють діагнози – ВЛК закінчується повістками
    • У Бельгії жорстоко вбили дружину українського військового та його доньку
    • Маск може втратити мільярдні субсидії через конфлікт із Трампом
    • Погода на вихідні – щедре сонце, спека, місцями короткі дощі
    • У США представили пристрій, що перетворює повітря на бензин
    • Мобілізація омине церкву: як тепер бронюють священників
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Українці засипають скаргами ПриватБанк: віртуальна помічниця доводить до сказу

    Українці засипають скаргами ПриватБанк: віртуальна помічниця доводить до сказу

    Ольга СтепановаОльга Степанова20 Серпня 2024, 22:341 хвилина на читання Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Українці все частіше висловлюють невдоволення через складнощі в комунікації з “ПриватБанком”. Проблема полягає у віртуальній помічниці, яка, за словами клієнтів, не тільки не полегшує процес спілкування, а й робить його ще складнішим.

    Одна з клієнток банку поділилася своїм досвідом на сайті “Мінфін”, де користувачі можуть оцінити роботу фінансових установ. Жінка розповіла, що після 25 хвилин очікування зв’язку з менеджером так і не змогла поспілкуватися з живою людиною. Увесь цей час вона намагалася пояснити свою проблему Яні, яка ніяк не могла зрозуміти, що від неї хочуть.

    Рoбота за ноутом. Фото: Youtube
    Рoбота за ноутом. Фото: Youtube

    “Яна” пропонує клієнтам переформульовувати запитання, однак це не завжди спрацьовує. Через таку незручність клієнтка висловила бажання перейти до іншого банку, якщо ситуація не покращиться.

    В “ПриватБанку” на це відповіли, що віртуальна помічниця Яна призначена для полегшення комунікації та скорочення часу очікування. Однак, для багатьох клієнтів це поки що звучить як гарна теорія, далека від реальності.

    Банк також запропонував альтернативні канали зв’язку, такі як чат на офіційному сайті та мобільний застосунок “Приват24”. Проте, на думку багатьох користувачів, головною проблемою залишається саме обмежений доступ до живого спілкування з працівниками банку.

    приватбанк скарги українці

    Читайте також

    Щоб не нарватися на проблеми: Що писати у призначенні платежу під час переказу грошей з картки на картку

    НБУ випустив нові 500 гривень: як виглядає унікальна банкнота

    ПриватБанк попередив про нову схему шахрайства через фейкові застосунки

    Останні новини
    Сьогодні

    Посилки без черг: “Укрпошта” запроваджує нові правила отримання відправлень

    10:41

    Щоб не нарватися на проблеми: Що писати у призначенні платежу під час переказу грошей з картки на картку

    10:26

    Хворі стають здоровими: українцям масово анулюють діагнози – ВЛК закінчується повістками

    10:21

    У Бельгії жорстоко вбили дружину українського військового та його доньку

    10:00

    Маск може втратити мільярдні субсидії через конфлікт із Трампом

    09:57

    Погода на вихідні – щедре сонце, спека, місцями короткі дощі

    09:54

    У США представили пристрій, що перетворює повітря на бензин

    09:43

    Мобілізація омине церкву: як тепер бронюють священників

    09:22

    Де в Україні платять найбільше: міста з найвищими зарплатами

    09:08

    Геніальний спосіб зробити курячі шашлички на грилі в 10 разів смачнішими

    08:56
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.