Італійська кінодіва Моніка Беллуччі стала обличчям нової весняно-літньої колекції Dolce & Gabbana і знялася в розкішній рекламній кампанії.
56-річна Моніка Беллуччі — головна муза і віддана прихильниця італійського модного будинку Dolce & Gabbana. Актриса нерідко вибирає вишукані вбрання бренду для публічних виходів і завжди з радістю погоджується брати участь у фотосесіях, приурочених до виходу нових колекцій.
Цього разу Моніка стала обличчям нової лінійки сумок Devotion. Кінозірка з’явилася в розкішній рекламній кампанії, зйомки якої проходили в мальовничій Італії, на озері Комо.
На нових кадрах Моніка Беллуччі постала в елегантних нарядах. Знаменитість приміряла мереживні міні-сукні, сміливі боді з прозорими накидками, а також жіночні сукні до підлоги. Для зйомки зірці зробили насичений темно-коричневий макіяж і укладку з легкими локонами.
Автором фотосесії виступив словацький фотограф Броніслав Симончик.
До слова, нещодавно дочка Моніки, Діва Кассель, знялася в рекламній кампанії аромату Dolce & Gabbana.