• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Шмигаля можуть відправити у відставку: хто може очолити уряд
    • ЄС заплатив Росії понад €200 млрд за енергоресурси з початку війни
    • У Британії вперше жінка очолила зовнішню розвідку MI6
    • Спека на півдні, дощі на півночі: прогноз погоди на тиждень
    • Стівен Кінг висміяв Трампа мемом у стилі мексиканських тако
    • У Барселоні протестувальники обстрілюють туристів водяними пістолетами
    • Ціни на оренду житла в Україні: де платять понад 10 тисяч гривень за «однушку»
    • Стало відомо,  як формуються мобілізаційні завдання для ТЦК
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Гроші зникли – ПриватБанк не бачить проблеми: клієнти на рівному місці втрачають тисячі гривень

    Гроші зникли – ПриватБанк не бачить проблеми: клієнти на рівному місці втрачають тисячі гривень

    Романчук МиколаРоманчук Микола11 Квітня 2025, 17:471 хвилина на читання Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень через збої, але не можуть цього довести та повернути гроші. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.

    Зі скаргою на державний банк звернувся українець, який за допомогою терміналу “Привату” намагався поповнити картковий рахунок, але в результаті втратив майже 14 тисяч гривень.

    “Поклав кошти в термінал самообслуговування 13 500 грн, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова“, – поскаржився українець.

    За словами чоловіка, він кілька разів подавав заявки на повернення коштів, але отримував відмову. У результаті він вирішив зателефонувати до банку, де несподівано почув, що жодного збою не виявлено. Співробітник фінустанови порадив звертатися до правоохоронних органів.

    “Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів“, – обурився клієнт.

    Варто скасувати, що подібні ситуації часом відбуваються і при знятті готівки через банкомати.

    Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
    Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
    приватбанк

    Читайте також

    Євро злетів до нового максимуму: чи дійде до 50 гривень

    НБУ випустив золоту монету: скільки коштує та як виглядає

    Унікальну гривню 1992 року продають за 200 тисяч гривень

    Останні новини
    Сьогодні

    Шмигаля можуть відправити у відставку: хто може очолити уряд

    13:57

    ЄС заплатив Росії понад €200 млрд за енергоресурси з початку війни

    13:52

    У Британії вперше жінка очолила зовнішню розвідку MI6

    13:49

    Спека на півдні, дощі на півночі: прогноз погоди на тиждень

    13:42

    Стівен Кінг висміяв Трампа мемом у стилі мексиканських тако

    13:26

    У Барселоні протестувальники обстрілюють туристів водяними пістолетами

    13:21

    Ціни на оренду житла в Україні: де платять понад 10 тисяч гривень за «однушку»

    13:14

    Стало відомо,  як формуються мобілізаційні завдання для ТЦК

    13:00

    Новий метод “ледачого садівництва” дозволяє виростити врожай без щоденного поливу

    12:50

    Спека, посухи й повені: які українські міста можуть постраждати від змін клімату

    12:34
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.