Про це повідомляє прес-служба Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).
Що відомо про призупинення послуги й терміни
У НКЕК розповіли, що відповідно до Порядку надання послуг перенесення номерів та інформації про збій у роботі баз даних, Комісія тимчасово призупиняє процеси з перенесення абонентських номерів з 08:30 п’ятниці, 20 грудня 2024 року, до 16:15 цього ж дня.
Тим часом постачальники електронних комунікаційних послуг зобов’язані:
- поінформувати абонентів про тимчасове призупинення надання послуги з перенесення номерів
- відновити послугу з 08:30 понеділка, 23 грудня 2024 року
Допис НКЕК у соцмережі (скриншот: facebook.com/NCEC.gov.ua)
Зазначимо, що таке рішення ухвалене, ймовірно, на тлі різкого зростання попиту на цю послугу та необхідності збільшити пропускну спроможність.
Це може бути пов’язано з тим, що останнім часом велика кількість абонентів бажає змінити мобільних операторів через повідомлення про різке підвищення тарифів.
Так, на початку грудня мобільний оператор “Київстар” заявив про підвищення плати за свої послуги в середньому на 25%.
Дещо згодом Vodafone також попередив абонентів про зміну вартості низки своїх тарифів (хоча вже наступного дня вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни).