Учневі школи в Шотландії дозволили ідентифікувати себе вовком, оскільки дитина страждає від “видової дисфорії”, коли людина відчуває, що її тіло належить не тому виду. Про це пише Daily Star.
Вчителі, як кажуть, підтримали рішення підлітка “стати звіром”. Місцева рада в Шотландії, назва якої не називається, заявила, що учень середньої школи належить до групи “фуррі” та ідентифікує себе з “тваринним виглядом”.
Повідомляється, що вчителі підтримують рішення підлітка ідентифікувати себе як звіра. Невідома місцева рада в Шотландії заявила, що учень належить до групи “фуррі” і асоціює себе з образом тварини.
Видання зазначає, що дедалі більше школярів приймають вигляд лисиць, драконів, птахів, змій, акул і динозаврів. Однак один з експертів сказав, що учневі потрібно “відволіктися”.
“У науці не існує такого стану, як “видова дисфорія”. Не дивно, що ми спостерігаємо це в епоху, коли багато людей хочуть ідентифікувати себе як щось інше, ніж вони є насправді. Тепер у нас є порада, яка, схоже, сприймає за чисту монету той факт, що дитина ідентифікує себе вовком, замість того, щоб сказати їй відволіктися від цього і розібратися в собі, що було б здоровим підходом”, — сказав клінічний нейропсихолог доктор Томмі МакКей.
Місцева влада заявила, що дотримується керівництва шотландського уряду GIRFEC (Getting It Right for Every Child). Рамки благополуччя забезпечують, щоб голоси дітей були почуті, і допомагають їм подолати нерівність.
У школі додали, що пропонують персональну підтримку і більш конкретну допомогу, включно з працівником з благополуччя, консультуванням і допомогою в навчанні.