Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • НАБУ проводить обшуки у проросійської нардепки: розкрито шокуючі деталі
    • Готуйтесь до змін: як перерахують пенсії та соцвиплати у 2026 році
    • Гривня зміцнилася: долар дешевшає напередодні вихідних
    • Лайфхаки прання: як прати правильно і економно
    • День святого Миколая: заборони та прикмети, які варто знати
    • Штрафи ТЦК: юристи попередили про обов’язкову процедуру після сплати
    • Пришвидши Wi‑Fi за 5 хвилин: прості лайфхаки, про які мовчать провайдери
    • Зима наступає: синоптики попередили про різке зниження температури
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Інсайдер розкрив, що заважає Apple ставити великі батареї в iPhone: до чого тут літаки

    Інсайдер розкрив, що заважає Apple ставити великі батареї в iPhone: до чого тут літаки

    Коломієць НадіяКоломієць Надія09 Листопада 2025, 14:451 Min Read Технології
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Уже давно помітно, що смартфони китайських брендів отримують величезні акумулятори по 6000-6500 мАг, а Apple і Samsung наполегливо тримаються за куди скромніші цифри. Як виявилося, у всьому винні авіаційні правила безпеки.

    Як зауважив інсайдер Ice Universe, обмеження щодо ємності батарей безпосередньо пов’язані з нормами Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA). Згідно з актуальними правилами на 2025 рік, акумулятори не вимагають додаткової сертифікації при перевезенні, якщо їхня енергоємність не перевищує 20 Втг.

    Щоб перевести звичні мАг у ват-години, потрібно розділити значення на тисячу і помножити на номінальну напругу батареї, зазвичай 3,7 В. Наприклад, у Galaxy S25 з акумулятором на 4000 мАг вийде приблизно 14,8 Втг, тобто в межах безпечного ліміту.

    Якщо ж ємність перевалює за цей поріг, пристрій автоматично потрапляє під категорію небезпечних вантажів, а це вже додаткові перевірки, маркування, сертифікація і навіть особлива упаковка для авіаперевезення. Для компаній, які масово постачають пристрої в США і ЄС, такі складнощі виливаються в мільйони доларів витрат.

    Натомість китайські виробники на кшталт Xiaomi чи Tecno або Infinix можуть не хвилюватися, їхні смартфони здебільшого продають на внутрішніх або регіональних ринках, де авіаційні обмеження набагато м’якші.

    ІТ-новини, інновації, штучний інтелект, гаджети, наукові відкриття та стартапи, що змінюють світ. Усе про сучасні технології та цифрове майбутнє — читайте в розділі «Технології».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    Apple
    Останні новини
    Сьогодні

    НАБУ проводить обшуки у проросійської нардепки: розкрито шокуючі деталі

    10:27

    Готуйтесь до змін: як перерахують пенсії та соцвиплати у 2026 році

    10:26

    Гривня зміцнилася: долар дешевшає напередодні вихідних

    10:13

    Лайфхаки прання: як прати правильно і економно

    10:00

    День святого Миколая: заборони та прикмети, які варто знати

    09:46

    Штрафи ТЦК: юристи попередили про обов’язкову процедуру після сплати

    09:40

    Пришвидши Wi‑Fi за 5 хвилин: прості лайфхаки, про які мовчать провайдери

    09:39

    Зима наступає: синоптики попередили про різке зниження температури

    09:25

    Не вірите міфам про жінок-водіїв? Ось реальні цифри

    09:13

    Модний шок сезону: головний тренд зими повертається після 20 років забуття

    09:00
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.