ПриватБанк пропонує своїм клієнтам різні способи заощадити на оплаті послуг. Однак, за певних обставин користувачі можуть зіткнутися з додатковими комісіями за обслуговування своїх рахунків. Як пише портал «Експерт», банк назвав ситуації, коли це може статися.
Коли може стягуватись плата
ПриватБанк пропонує клієнтам багато видів карток: дебетові (для виплат, пенсійні, студентські), кредитні («Універсальна», «Універсальна Gold») та додаткові (Дія.Картка, картка Юніора).
Комісія стягується у випадку, якщо клієнт не користується карткою 12 місяців поспіль. Кошти списуватимуться за обслуговування неактивного рахунку, навіть якщо на ньому є гроші. Це правило не стосується більшості додаткових карток.
Щомісячна плата становить 20 гривень, що за рік виливається у значну суму — 240 гривень. Якщо після списання комісії залишок на рахунку стає нульовим, банк згодом автоматично закриє його.
Як уникнути комісії
Щоб уникнути щомісячної плати, достатньо провести будь-яку операцію на будь-яку суму. Це може бути оплата товарів у магазині, переказ коштів з картки на картку або поповнення мобільного телефону.
Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».
