В умовах війни питання своєчасної оплати комунальних послуг, зокрема, за газ, залишається актуальним для кожного українця. При оплаті можуть бути помилки, але не потрібно хвилюватися.
Адже існує чіткий алгоритм дій щодо їх виправлення, про який “Нафтогаз України” поділився у своєму Facebook.
У випадку, якщо ви помилилися та здійснили оплату не за власний рахунок або перевели кошти на неправильний рахунок, потрібно просто діяти згідно з інструкцією.
Що потрібно зробити?
Перше – це оформити заяву про повернення коштів. Обов’язково додати до заяви копії паспорта та ідентифікаційного коду.
Друге – необхідно додати фотографію квитанції з помилковою оплатою (саме документ, виданий банком, а не чек з терміналу).
Третє – надіслати всі документи на електронну пошту client@gas.ua або поштою до офісу компанії, що знаходиться в Кропивницький.
У випадку, коли вам потрібно отримати повернення коштів на банківську картку, до заяви слід додати офіційну довідку з банку з усіма необхідними реквізитами.

Якщо ж метою є перенесення коштів на правильний особовий рахунок, вкажіть це у заяві, детально вказавши всю необхідну інформацію.
Такий підхід дозволяє ефективно та без зайвих зусиль виправити помилку в оплаті, мінімізуючи будь-які можливі незручності. Важливо пам’ятати, що у складних ситуаціях, з якими ми стикаємось сьогодні, не варто панікувати та шукати вирішення проблем.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

