Клієнти звинуватили ПриватБанк у порушенні умов кешбек-акції за оплату комунальних послуг та висловили обурення через стягнення прихованих комісій. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Один із клієнтів банку поділився своїм розчаруванням участю в маркетинговій акції «Привіт», яка передбачала кешбек за оплату комунальних послуг кредитною карткою. За його словами, попри дотримання всіх умов акції, обіцяний кешбек не було нараховано, а натомість з рахунку зняли комісію за використання кредитних коштів.
«ПриватБанк нещодавно запустив свій кешбек під назвою “Привіт”, де обіцяли повернення коштів за оплату комунальних послуг кредитними коштами. Однак замість цього банк зняв комісію, не нарахувавши кешбеку», — розповів клієнт.
Чоловік зазначив, що два комунальні платежі обійшлися йому у 150 гривень комісії, яку зняли з кредитного ліміту.
«Тільки щойно на мені банк заробив 150 гривень за два платежі, уявляю масштаби цієї схеми для інших клієнтів», — обурився користувач.
У відповідь на скаргу представники ПриватБанку пообіцяли ретельно розглянути звернення клієнта та вирішити проблему у найкоротший термін.