Досвідчені мандрівники знають, наскільки сильно можуть зіпсувати враження від відпустки чи ділової поїздки прорахунки авіакомпанії. І деякі з них припускаються таких прорахунків частіше за інших.
Щоби допомогти пасажирам краще обирати авіалінії, онлайн-сервіс із захисту прав пасажирів AirHelp склав рейтинг найгірших перевізників світу. Опублікувало список видання Express.
Щоби ранжувати перевізників, експерти звернули увагу на три ключових чинника: пунктуальність, обслуговування клієнтів та обробку претензій. Вони зібрали статистику прибуття та відправлення для кожного літака та підрахували, скільки рейсів авіакомпанії відбуваються за розкладом.
Окрім того, на формування списку вплинули і самі пасажири. Експерти опитали тисячі користувачів послуг авіаперевізників із більш ніж 54 країн. Їх попросили оцінити рівень харчування на борту, комфорт, а також екіпаж авіакомпаній.
Згідно з результатами цього дослідження, найгіршою виявилась національна авіакомпанія Тунісу Tunisair. Не набагато краще показали себе польські авіалінії Buzz, які виконують чартерні рейси у популярних напрямках для туризму, а також регулярні рейси в рамках групи Ryanair.
Загалом десятка найгірших повітряних перевізників виявилась такою:
- Sky Express
- Air Mauritius
- Tarom
- IndiGo
- Pegasus Airlines
- El Al Israel Airlines
- Bulgaria Air
- Nouvelair
- Buzz
- Tunisair
Втім, експерти використали отримані дані і щоби скласти рейтинг найкращих авіаліній. Brussels Airlines зайняла тут перше місце. Бельгійський оператор обслуговує понад 100 напрямків у Європі, Північній Америці та Африці.
На другому місці – Qatar Airways. Авіакомпанія здійснила рейси більш ніж у 170 міжнародних напрямків на п’яти континентах зі своєї бази в міжнародному аеропорту Хамад. Також у топ-списку опинились компанії, що базуються у США, такі як United Airlines та American Airlines.
Ось список лідерів на цьому ринку:
- Brussels Airlines
- Qatar Airways
- United Airlines
- American Airlines
- Play
- Austrian Airlines
- LOT Polish Airlines
- Air Arabia
- Widerøe
- Air Serbia