Модна індустрія Китаю часто вражає нестандартними фасонами одягу, які періодично поновлюють свою популярність, з’являючись у різних варіаціях. Цього року у тренди повернулися “спідниці з мордою коня”, центральна частина яких нагадує видовжену форму голови тварини.
Цей предмет гардеробу здавна вважався традиційним вбранням у Шанхаї, Пекіні і Ченду. Поєднавши застарілий одяг із сучасними, молодь створила “новий китайський тренд”, пише CNN.
Місцеві стилісти помічають, що теперішнє покоління активно доєднується до новоствореної тенденції, адже це стає додатковим способом вираження власної ідентичності. Поєднуючи, на перши погляд, несумісні речі, шанувальникам моди вдається створювати унікальні образи.
“У “новому китайському стилі” немає ніяких чітко встановлених правил, яких ви повинні дотримуватися, тому він більш інклюзивний. Це той стиль, який зараз подобається молодим людям”, – вважає дизайнер Хуан Вейчже.
В останні роки тенденція до вибору традиційного одягу зростає серед юних жителів країни Азії. На думку креативного директора одного з люксових брендів Яна Гілтона, це пов’язано із самоусвідомленням китайців та прийняттям своєї культури.