15 червня 2024 року було анонсовано запуск двох нових продуктів бренду Меган Маркл під назвою American Riviera Orchard. Реклама малинового варення та печива для собак викликала шквал негативних коментарів від користувачів Мережі. І на це були певні причини.
Цього ж дня відбулася грандіозна подія: принцеса Уельська вперше за останні пів року з’явилася на публіці під час Trooping the Colour, присвяченого офіційному дню народження короля. Не дивно, що 15 червня вся увага була прикута до трансляції цього заходу: останні місяці Кейт бореться з онкологічним захворюванням та проводить весь вільний час удома з дітьми. Прихильники британської королівської сім’ї бажають монаршій особі якнайшвидшого одужання та будують припущення з приводу її здоров’я.
Поки громадськість милувалася принцесою Уельською, в особистому блозі друга Гаррі, аргентинського гравця в поло Начо Фігераса, з’явилися фотографії нових продуктів бренду American Riviera Orchard. На них були зафіксовані банки джему та печиво для собак у вигляді кісточок. На фоні нової продукції Меган Маркл красувався чотирилапий друг Начо.
Британські таблоїди відразу ж підхопили гостроцікавий інфопривід, звинувативши Меган Маркл у спробі затьмарити вихід Кейт і привернути увагу до власної персони. Мовляв, вона чекала на момент, і друг пари неспроста виклав фотографії саме 15 червня. Але чи це насправді так?
«Так, подарункові пакети з рекламною продукцією, швидше за все, передбачали їхнє висвітлення в соціальних мережах, але явно не в певний проміжок часу. Я впевнений, що він сам ухвалив рішення, коли публікувати знімки, – вважає експерт з маркетингу, який побажав залишитися анонімним. – Це класична рекламна кампанія у соціальних мережах. Єдина проблема, як на мене, полягає в тому, що товари все ще не виставлені на продаж. То навіщо все це? Думаю, ми скоро дізнаємось».
Аналогічної думки дотримується експерт зі зв’язків із громадськістю Лінн Карратт:
«Я не думаю, що Меган відправила банку варення та печиво Начо за день до ”параду прапорів” і першого виходу Кейт у світ з моменту оголошення про рак або зробила це зі злим наміром. Навряд чи вона знала, коли саме він опублікує ці фото».
Висловився і королівський експерт Річард Фіцвільям.
«Анонс запуску продукції в день проведення “параду прапорів” демонструє дуже наївний підхід до маркетингу. Вони мають розуміти, що журналісти стежать за кожною їхньою дією».
Користувачі Мережі, звичайно ж, теж обговорили ситуацію, що склалася.
«Хоч би Меган намагалася відвернути увагу від своїх родичів, вона ніколи не зможе зрівнятися з їхньою харизмою та силою»;
«Ми можемо тільки сподіватися, що запуск нового бренду збанкрутує їх, і нам не доведеться страждати, спостерігаючи за ідеями цієї фальшивої бізнеследі»;
«На мою думку, це божевілля, що Меган Маркл, яка є втіленням відчаю, досі не розуміє, якою невихованою себе виставляє».
Деякі підкріплювали свої невтішні висловлювання статистикою. «Щоб ви розуміли, фото із собачим печивом отримало 300 лайків. А знімок із принцесою Кетрін, зроблений на заході, набрав 2,8 мільйона лайків». Комусь, як і анонімному експерту-маркетологу, дуже цікаво, з якою метою задумувалася рекламна кампанія. «Як взагалі справи у Сассексів? Меган запустила American Riviera Orchard без генерального директора, без єдиної лінійки продуктів, із запізнілими поданнями заявок на патент та без фактичних продажів».
Хай там як, але новий бренд Меган Маркл зараз на слуху. Якщо дружина Гаррі цього й домагалася, її можна привітати з блискавичним досягненням мети.