Генеральний директор компанії Yasno Сергій Коваленко виступив із роз’ясненням щодо відключень світла для побутових споживачів за графіком. Він визнав, що у деяких ситуаціях можливі розбіжності.
Він нагадав, що у графіках відключення електрики, які публікує компанія Yasno, є три зони:
- темно-сіра – електрики точно немає;
- світло-сіра – електрика подається лише за достатнього обсягу;
- біла – світло гарантоване.
Проте, за словами Сергія Коваленка, графіки можуть порушуватись. Він стверджує, що сам сидів без світла сім годин замість заявлених чотирьох.
“Звісно, це може видаватися несправедливим: світла немає сім годин, потім півтори-дві години є (закладаю час на перемикання), а потім знову немає. У мене особисто вчора світла не було 7 годин поспіль. Проте прошу поставитися із розумінням до ситуації. Колеги обов’язково знайдуть збалансований вихід із ситуації”, – пояснив гендиректор компанії Yasno.
За його словами, якщо будинок знаходиться у “білій зоні”, а світло все одно зникло, це означає не порушення графіка, а локальну аварію.
Сергій Коваленко нагадав, що напередодні в енергосистемі був колосальний дефіцит. Україна імпортувала від партнерів до 1,7 гВт-годин, проте відключень все одно не вдалося уникнути.

Нагадаємо, після серії весняних ракетних атак росіян на енергетичні об’єкти України, 14 травня вперше за довгий час у нашій країні було запроваджено контрольовані аварійні відключення світла.
З 15 до 17 травня світло подавалося побутовим споживачам за графіком. Відключення в основному відбувалися в ранкові та вечірні години. Нагадаємо, напередодні Укренерго повідомила, що цими вихідними не має наміру відключати побутових споживачів. Для промислових підприємств графіки збережуться.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

