Тисячі автомобілів, завезених, але поки що не затребуваних, зараз зберігаються в багатьох європейських морських портах, причому великий відсоток складають саме “електрички” з Піднебесної.
Світ накриває криза перевиробництва автівок. Тисячі автомобілів, завезених, але поки що не затребуваних, зараз зберігаються в багатьох європейських морських портах. Причому великий відсоток складають електромобілі з Китаю. Логістичні компанії орендують додаткові паркувальні місця за межами портів, втім, де шукати справжнє вирішення проблеми, поки незрозуміло.
Порти Роттердама й Антверпена, Зебрюгге і Гавра забиті автівками, що були імпортовані до європейських країн, але ще не затребувані автосалонами. Йдеться про тисячі автомобілів, які зберігаються просто неба у доках. Більша частина з них – китайські “електрички”, кажуть фахівці.
“Ця ситуація зараз впливає на всі європейські порти, куди прибуває велика кількість транспортних засобів”, — розповідає Герт Ікс, представник адміністрації бельгійських портів Антверпен і Зебрюгге, виданню Automotive News.
Точних цифр адміністрація порту не повідомила, втім, в даний час порт зайнятий значно більшою кількістю транспортних засобів, ніж у 2020 і 2021 роках, йдеться в повідомленні речника. Причому, за словами Ікса, проблема посилилася кількома несприятливими ефектами.
“Не вистачає потужностей вантажних автомобілів і надто мало водіїв”, – сказав він.
Власне, проблеми дві: криза перевиробництва і слабкіші продажі нових електромобілів у ЄС, ніж очікувалося раніше. Через це накопичуються запаси, і через це, ймовірно, автовиробники можуть згодом відчути “відкладений ефект”. Також свій вплив на ситуацію справив перехід деяких автомобільних компаній до продажу безпосередньо клієнтам, а не через дилерські центри.
“Деякі бренди тепер продають безпосередньо клієнтам, і вони залишають автомобілі в портах на довше, замість того, щоб транспортувати їх до дилерів”, – сказав Ікс.