Хот-доги опинилися серед продуктів, які найбільше шкодять здоров’ю. Дослідники дійшли висновку, що регулярне споживання такої їжі може негативно впливати на тривалість життя.
Про це пише Nature Food.
Науковці з Університет Мічигану проаналізували 5853 популярні продукти та напої, які входять до повсякденного раціону американців. Метою дослідження було оцінити їхній вплив на здоров’я та очікувану тривалість життя.
Одним із найгучніших висновків стала оцінка хот-догів. За розрахунками авторів роботи, один хот-дог потенційно може скорочувати життя приблизно на 36 хвилин.
Дослідники пояснюють це високим вмістом компонентів, які пов’язують із підвищеними ризиками для здоров’я. Насамперед йдеться про оброблене м’ясо, надлишок натрію та насичених жирів.
Професор екологічних наук про здоров’я Олів’є Жолліє зазначив, що головною метою роботи було визначити як позитивний, так і негативний вплив різних продуктів на загальний раціон людини.
Водночас вчені наголошують, що не вся їжа має негативний ефект. Під час дослідження також були визначені продукти, які можуть позитивно впливати на здоров’я та потенційно сприяти збільшенню тривалості життя.
Серед таких продуктів автори роботи називають овочі, фрукти, бобові культури та окремі види морепродуктів.
Науковці вважають, що навіть часткова заміна обробленого м’яса більш корисними альтернативами може мати позитивний ефект для організму.
Дослідження оприлюднили напередодні сезону літніх барбекю у США. На цьому тлі американські медіа також звертають увагу на подорожчання популярних продуктів для пікніків і приготування їжі на грилі.
За даними місцевих видань, цього року зросли ціни на хот-доги та інші товари, які традиційно користуються попитом під час літнього відпочинку.
Автори дослідження зазначають, що скорочення споживання обробленого м’яса може бути корисним не лише для здоров’я, а й допомогти заощадити кошти.
