Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося
    • Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років
    • Ухилянтів чекає новий вал “репресій”: хочуть максимально ускладнити життя
    • Принц Гаррі пожартував про Трампа та дорікнув американцям на телебаченні США
    • Банки посилили правила фінмоніторингу: які перекази масово перевіряють
    • У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну
    • Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ
    • Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Данію та Німеччину з’єднає найдовший тунель у світі: деталі проєкту

    Данію та Німеччину з’єднає найдовший тунель у світі: деталі проєкту

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина23 Квітня 2025, 17:391 Min Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Під Балтійським морем між Данією та Німеччиною будують найдовший у світі збірний тунель Фемарнбельта. Споруда складатиметься з окремих елементів, як цеглини Lego. Про це повідомляє BBC.

    Зазначається, що протяжність Фемарнбельта становитиме 18 км, він стане найдовшим у світі збірним автомобільним та залізничним тунелем. Сегменти тунелю будуть розміщені на морському дні, а потім з’єднані разом.

    Основний будівельний майданчик проєкту розташований біля північного входу в тунель, на узбережжі острова Лолланн на південному сході Данії. Об’єкт займає площу понад 500 гектарів і включає гавань і завод.

    Вартість проєкту становить близько 7,4 мільярда євро

    Вартість проєкту становить близько 7,4 мільярда євро

    Для виготовлення кожного елемента довжиною 217 м та шириною 42 м армована сталь відливається з бетоном.

    Більшість підводних тунелів, включаючи 50-кілометровий тунель під Ла-Маншем між Великою Британією та Францією, прокладаються через корінну породу під морським дном. Тут натомість 90 окремих елементів будуть з’єднані частинами, як цеглинки Lego.

    «Ми б’ємо рекорди з цим проєктом. Підводні тунелі будувалися і раніше, але ніколи в таких масштабах», – заявив гендиректор Femern (державної данської компанії, яка будує тунель) Генрік Вінченсен.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    Данія німеччина тунель
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося

    13:30

    Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років

    13:27

    Ухилянтів чекає новий вал “репресій”: хочуть максимально ускладнити життя

    13:23

    Принц Гаррі пожартував про Трампа та дорікнув американцям на телебаченні США

    13:16

    Банки посилили правила фінмоніторингу: які перекази масово перевіряють

    13:13

    У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну

    13:09

    Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ

    13:00

    Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації

    12:49

    Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні

    12:36

    Жах на Київщині: мати живцем спалила власного сина — подробиці справи

    12:24
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.