Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Помилковий переказ на чужу картку: як повернути гроші
    • Штучні органи замість тварин: у США запускають програму переходу до 3D-моделей у медицині
    • У Франції відкрили вогонь по невідомих дронах над базою з ядерною зброєю
    • В Україні виявили десятки тисяч небезпечних іграшок напередодні свят
    • НБУ продає золоті 100 грн з особливим дизайном: який вигляд мають
    • Морози і штормовий вітер: синоптикиня розповіла, якою буде погода 6-7 грудня
    • Як прикрасити ялинку 2026 року: кольори, тренди, фото
    • Корабель ВМС США помилково відкрив вогонь по американських винищувачах, – BI
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Фейки та вороже ІПСО: у ЗСУ пояснили скандали з ТЦК

    Фейки та вороже ІПСО: у ЗСУ пояснили скандали з ТЦК

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина03 Червня 2025, 18:251 Min Read Війна
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Більшість скандальних ситуацій, пов’язаних із представниками ТЦК, є навмисними маніпуляціями. Про це у facebook повідомило Оперативне командування “Північ”.

    У ЗСУ заявляють, що значна частина інцидентів, пов’язаних із територіальними центрами комплектування, є не що інше, як спроби дискредитації мобілізаційного процесу та послаблення довіри суспільства до військових структур.

    За даними Оперативного командування “Північ”, лише протягом травня у зоні їхньої відповідальності було зафіксовано 68 подібних випадків. В армії зазначають, що більшість із них — це інформаційні маніпуляції, спрямовані на створення негативного образу ТЦК у публічному просторі.

    Представники командування зазначають, що такі дії шкодять обороноздатності держави та можуть бути частиною скоординованих кампаній, які використовують як фейки, так і перебільшені чи вирвані із контексту ситуації.

    Водночас у ЗСУ наголошують, що у разі справді проблемних випадків реагування відбувається згідно з чинним законодавством, а в роботу ТЦК поступово впроваджуються зміни для підвищення прозорості та довіри.

    Наприклад, для представників ТЦК розробили спеціальний посібник на 50 сторінок, у якому містяться правила спілкування з військовозобов’язаними громадянами.

    Зокрема, військовослужбовцям рекомендується комунікувати з людьми без тиску, чітко пояснювати мету контакту, уникати застосування сили та не вчиняти самоуправні затримання.

    Оперативні зведення, події на фронті й військові рішення — у розділі «Війна».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    ЗСУ
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Помилковий переказ на чужу картку: як повернути гроші

    17:26

    Штучні органи замість тварин: у США запускають програму переходу до 3D-моделей у медицині

    17:23

    У Франції відкрили вогонь по невідомих дронах над базою з ядерною зброєю

    17:20

    В Україні виявили десятки тисяч небезпечних іграшок напередодні свят

    17:02

    НБУ продає золоті 100 грн з особливим дизайном: який вигляд мають

    16:56

    Морози і штормовий вітер: синоптикиня розповіла, якою буде погода 6-7 грудня

    16:54

    Як прикрасити ялинку 2026 року: кольори, тренди, фото

    16:50

    Корабель ВМС США помилково відкрив вогонь по американських винищувачах, – BI

    16:46

    Виплатять майже 2 400 гривень: які 5 доплат можуть отримати пенсіонери

    16:43

    Учені навчилися “перезаряджати” старіючі клітини

    16:38
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.