Штучний інтелект швидко розвивається. З його допомогою можна швидко отримати відповіді на безліч питань, створити фото, легко обробляє великі обсяги даних, проводити бізнес-аналіз, виявляти проблеми. Аналітики передбачають, що ШІ незабаром замінить фахівців у різних сферах.
Названо 10 професій, які незабаром можуть виявитися непотрібними. Річ у тому, що фахівців у цих сферах легко замінить штучний інтелект. Той же ChatGPT становить небезпеку для багатьох галузей.
Юридичні професії
ШІ оброблятиме масиви даних і готуватиме проєкти – не гірше, а може навіть краще за юристів та їхніх помічників. І багатьом з них доведеться змінити роботу.
Медіа-професії
ШІ добре читає і пише тексти, але поки що робить це з помилками. Однак у майбутньому ситуація покращиться і генеративні технології з легкістю аналізуватимуть та інтерпретуватимуть величезні обсяги інформації – з високим результатом.
Викладачі
ШІ легко надає відомості з предметів, що ставить старання вчителів під питання. Він “знає” більше, ніж багато викладачів. Водночас зв’язок з людиною ніколи не зникне, як би не автоматизувався процес навчання.
Аналітики ринку
ШІ прогнозує тенденції, тому у майбутньому робота аналітиків ринку може бути автоматизована.
Фінансові професії
Великі обсяги цифрових даних запросто опрацює ШІ. Тому фінансові консультанти ризикують опинитися без роботи.
Бухгалтери
ШІ може опрацьовувати бухгалтерську інформацію, тому інтелектуальна праця може опинитися під загрозою.
Трейдери
Штучний інтелект подолає Excel-моделювання, яке часто виконують новачки у цій галузі. Тому для цієї роботи люди можуть більше не знадобитися.
Технологічні професії (аналітики даних, програмісти)
В найближчому майбутньому ШІ замінить реальних співробітників. При цьому професор Колумбійської бізнес-школи вважає, що він скоріше допоможе IT-фахівцям, а не замінить їх.
Графічні дизайнери
Інструмент штучного інтелекту DALL-E може за лічені секунди генерувати зображення. Цей інструмент може суттєво вплинути на індустрію графічного дизайну.
Агенти служби підтримки клієнтів
ШІ-чати активно замінюють людей у службах підтримки клієнтів. Очікується, що ця тенденція посилиться.
ДЖЕРЕЛО: BUSINESSINSIDER.COM