Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Телефон сідає за день? Лайфхаки для батареї, які працюють на 100%
    • 7 легких рецептів для швидкого схуднення без голоду
    • Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку
    • Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи
    • Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати
    • Штраф 3400 гривень прямо на вулиці: кого жорстко покарають за носіння одягу ЗСУ
    • Миколаїв і Одеса як “картка для торгу”: аналітики ISW про плани РФ
    • She Congress 2025: історії рішучості жінок, що змінюють бізнес, громади й суспільні цінності
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Супермаркети масово маніпулюють українцями: які хитрощі змушують нас купувати більше

    Супермаркети масово маніпулюють українцями: які хитрощі змушують нас купувати більше

    Ольга СтепановаОльга Степанова04 Вересня 2024, 20:502 Mins Read Суспільство
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Магазини використовують безліч психологічних трюків та маркетингових пасток, щоб змусити споживачів витрачати більше грошей, ніж вони планували. Розуміння цих методів допоможе уникнути безконтрольного споживання.

    Один із найефективніших прийомів – створення у покупця страху втрати. Магазини намагаються переконати, що якщо ви не купите товар зараз, то втратите унікальну можливість: знижки, бонуси або навіть сам товар. Наприклад, пропозиції зі знижками на обмежений час або заяви про лімітовану кількість товару змушують покупців діяти імпульсивно.

    Жінка в супермаркеті
    Жінка в супермаркеті

    Чому ціни часто закінчуються на “9”? Наприклад, замість 100 грн товар коштує 99 грн. Це не випадковість. Люди психологічно сприймають такі ціни як значно нижчі, ніж вони є насправді. Різниця в 1 гривню може здаватися незначною, але цей трюк змушує сприймати ціну більш вигідною.

    Ще один хитрий прийом – порівняння товарів. Наприклад, два схожих за характеристиками телефони, але один з них на кілька сотень гривень дешевший. Звісно, більшість споживачів виберуть дешевший варіант. Магазини також використовують статус “бестселера” для товару, щоб створити ілюзію високого попиту, що змушує покупців зупинити вибір на “популярному” товарі.

    Персоналізація – це ще один метод впливу. Магазини використовують інформацію про клієнтів, щоб створити враження, що вони піклуються про кожного покупця особисто. Наприклад, використання імені покупця або надання спеціальних пропозицій, орієнтованих на конкретну людину, збільшує ймовірність покупки.

    Якщо споживачам пропонують лише два варіанти ціни, більшість обирає дешевший. Але якщо додати третю, середню опцію, яка ближча до дорогої, багато хто вибирає її. Наприклад, якщо маленька кава коштує 40 грн, а велика – 150 грн, додавання середньої опції за 110 грн може спонукати до покупки саме цього варіанту, оскільки він здається більш вигідним.

    Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    магазини супермаркети українці
    Останні новини
    Сьогодні

    Телефон сідає за день? Лайфхаки для батареї, які працюють на 100%

    12:13

    7 легких рецептів для швидкого схуднення без голоду

    12:00

    Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку

    11:49

    Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи

    11:36

    Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати

    11:30

    Штраф 3400 гривень прямо на вулиці: кого жорстко покарають за носіння одягу ЗСУ

    11:27

    Миколаїв і Одеса як “картка для торгу”: аналітики ISW про плани РФ

    11:24

    She Congress 2025: історії рішучості жінок, що змінюють бізнес, громади й суспільні цінності

    11:20

    У Кремлі заявили, що розмову Путіна і Трампа поки не планують

    11:14

    Все, лавочка закривається: ФОПів в Україні чекає тотальна зміна податкових правил

    11:10
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.