Вчені з Королівського хімічного товариства хочуть, щоб облизування льодяника на паличці мало стати невіднятною частиною національної навчальної програми для учнів початкової школи в Англії. Вони заявили, що їх вживання сприятиме навчанню на особистісному рівні. Згідно з новими рекомендаціями, учні початкової школи також повинні мати змогу замішувати тісто для хліба, копатися в землі, садити овочі та гратися з тінями в межах своєї ранньої природничо-наукової освіти.
Ці “необхідні враження” входять до числа пропозицій щодо внесення змін до навчальної програми з природничих наук для дітей віком від 3 до 11 років, висунутих провідними професійними науковими організаціями, пише The Guardian. Королівське хімічне товариство, Інститут фізики, Королівське біологічне товариство та Асоціація природничо-наукової освіти стверджують, що реформи допоможуть скоротити нерівність в освіті в галузі науки, технологій, інженерії та математики (STEM), а також у навчанні фундаментальним науковим концепціям, які має розуміти кожна дитина.
Їхні рекомендації послідували за запуском урядового огляду навчальних програм і оцінок минулого місяця, коли міністр освіти Бріджит Філліпсон заявила, що “запуск цього огляду є важливим кроком у місії цього уряду щодо усунення бар’єрів на шляху до можливостей, надання кращих життєвих шансів і надання можливості більшій кількості молодих людей досягти успіху”.
“Одна з рекомендацій з хімії полягає в тому, що до 11 років усі діти мають почати розуміти, як працює температура і як нагрівання та охолодження можуть змінити ситуацію”, – пояснила важливість вживання льодяників Айлін Озкан, викладач і фахівець з освітньої політики Королівського хімічного товариства. “Який реквізит може бути кращим для вчителя, щоб пояснити це, ніж льодяник на паличці? Такі важливі враження сприяють навчанню на особистісному рівні, тому ми вважаємо, що вони мають бути частиною навчальної програми”.
Інспекція шкіл Англії (Ofsted) раніше висловлювала занепокоєння тим, що природничі науки перебувають під загрозою витіснення з програми початкової школи, оскільки непропорційно велика кількість навчального часу приділяється англійській мові та математиці. У деяких випадках учні протягом цілих канікул не вивчали жодних наук, тоді як в інших школах від учнів очікували вивчення надто технічних предметів, включно з генетикою на 6-му році навчання.
Крім того, що хімія стає доступнішою, фізики хочуть, щоб на уроках були присутні світло і музика, а біологи хочуть, щоб діти вирощували овочі в школі, а також вивчали на своїх уроках принципи перероблення відходів.
“Багатьом дітям подобається шуміти, але використання цього в класі може допомогти навчити дітей основ таких понять, як висота звуку і гучність”, – сказав Чарльз Трейсі, старший консультант з питань навчання та навичок в Інституті фізики. “Ми рекомендуємо надавати підтримку вчителям, щоб вони привносили глобальний, історичний і суспільний контекст у свої уроки з природничих наук, і щоб вони створювали науковий капітал на справедливій основі, надаючи всім учням доступ до справжнього наукового досвіду, який нині доступний лише небагатьом щасливчикам”.
А за словами Лорени Маклеод, керівника відділу освітньої політики Королівського біологічного товариства, віддаючи належне зеленим насадженням, вирощуючи овочі в класі та відвідуючи місцевий садовий центр, діти можуть познайомитися з життєвими циклами живих істот і взяти участь в ухваленні здорових і стійких рішень. Адже не всі діти мають доступ до саду або шкільних полів, і вони хочуть, щоб діти пізнавали навколишній світ, одночасно надаючи вчителям можливість привносити науку в повсякденну діяльність.