В Україні змінили порядок подання даних для субсидій і пільг. Ці зміни мають спростити обмін інформацією між керуючими будинками, ОСББ та Пенсійним фондом.
Про це повідомляє пресслужба Пенсійного фонду.
Що змінилося
Відповідно до нових вимог, управителі та ОСББ мають одноразово передати Пенсійному фонду інформацію про адреси обслуговування та розміри внесків.
“Для призначення пільг, а також житлових субсидій у межах експериментального проєкту управителі багатоквартирних будинків та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) разово подають до Пенсійного фонду України дані про адреси обслуговування та розмір внесків”, — сказано в повідомленні.
Для призначення житлових субсидій за стандартною процедурою, інформація про внески та платежі на утримання багатоквартирного будинку, а також про наявність заборгованості за цими платежами, яка перевищує три місяці, надається управителями та ОСББ на запит ПФУ щоразу під час розгляду субсидії. Це стосується і випадків, коли заява на субсидію не була подана особою.
Також передбачено, що управителі та ОСББ мають надавати інформацію про зміни у вартості послуг, розмірах внесків та формах управління багатоквартирним будинком.
Відмовляти у призначенні житлових субсидій та пільг не дозволяється, якщо управителі та ОСББ подали інформацію в паперовому форматі або не зареєстровані в електронному кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду.