Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Квантовий комп’ютер вперше навчили самовідновлюватися під час обчислень
    • На шляху до миру між Росією та Україною є п’ять ключових перешкод, – WSJ
    • Де можна “по-королівському” відпочити, маючи лише 50 доларів: 7 міст світу
    • Різдво і Новий рік на порозі — відомий кулінар навчив, як правильно варити холодець
    • Харчові отруєння під час блекаутів: лікар назвала продукти, яким не місце в холодильнику
    • Коли українські біженці почнуть масово повертатися додому: прогноз НБУ
    • Золоті ресурси України — що відомо про головні родовища
    • “Шахтар” заробив найбільшу суму призових серед усіх учасників Ліги конференцій
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Коломієць НадіяКоломієць Надія11 Червня 2025, 06:311 Min Read Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

    Про це повідомляє CNBC.

    Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

    Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

    Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дональд трамп європа маркетплейси
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Квантовий комп’ютер вперше навчили самовідновлюватися під час обчислень

    14:52

    На шляху до миру між Росією та Україною є п’ять ключових перешкод, – WSJ

    14:50

    Де можна “по-королівському” відпочити, маючи лише 50 доларів: 7 міст світу

    14:47

    Різдво і Новий рік на порозі — відомий кулінар навчив, як правильно варити холодець

    14:40

    Харчові отруєння під час блекаутів: лікар назвала продукти, яким не місце в холодильнику

    13:54

    Коли українські біженці почнуть масово повертатися додому: прогноз НБУ

    13:52

    Золоті ресурси України — що відомо про головні родовища

    13:46

    “Шахтар” заробив найбільшу суму призових серед усіх учасників Ліги конференцій

    13:42

    Що їсти для здоров’я серця: фахівці назвали 14 продуктів

    13:39

    Металошукачі виявили стародавній скарб, який міг бути частиною ритуального вбивства

    13:32
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.