Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Археологи знайшли найбільший в Індії круглий кам’яний лабіринт
    • Схуднете миттєво, але втратите здоров’я: що насправді трапляється з тілом на фруктово-овочевій дієті
    • Курс долара по 50-60 гривень: що кажуть економісти
    • Max Space готує до запуску нову космічну станцію: її доставить на орбіту ракета SpaceX
    • Пенсії з інвалідності: наскільки вони зростуть 2026 року
    • Google масово повертає колишніх працівників для розвитку штучного інтелекту
    • Частина працівників у 2026 році може втратити бронювання: яку зарплату потрібно отримувати
    • Які солодощі можна їсти навіть на дієті: корисні смаколики під час схуднення
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Коломієць НадіяКоломієць Надія11 Червня 2025, 06:311 Min Read Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

    Про це повідомляє CNBC.

    Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

    Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

    Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дональд трамп європа маркетплейси
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Археологи знайшли найбільший в Індії круглий кам’яний лабіринт

    00:55

    Схуднете миттєво, але втратите здоров’я: що насправді трапляється з тілом на фруктово-овочевій дієті

    00:46

    Курс долара по 50-60 гривень: що кажуть економісти

    00:38

    Max Space готує до запуску нову космічну станцію: її доставить на орбіту ракета SpaceX

    00:31

    Пенсії з інвалідності: наскільки вони зростуть 2026 року

    00:22

    Google масово повертає колишніх працівників для розвитку штучного інтелекту

    00:13

    Частина працівників у 2026 році може втратити бронювання: яку зарплату потрібно отримувати

    00:05
    22 Грудня

    Які солодощі можна їсти навіть на дієті: корисні смаколики під час схуднення

    23:54

    Гроші за автоцивілку можна повернути: держава й страхові відкрили компенсацію, про яку знали не всі

    23:45

    Шведські винищувачі Gripen невдовзі зможуть запускати “довгі” ракети Taurus

    23:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.