Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Помилковий переказ на чужу картку: як повернути гроші
    • Штучні органи замість тварин: у США запускають програму переходу до 3D-моделей у медицині
    • У Франції відкрили вогонь по невідомих дронах над базою з ядерною зброєю
    • В Україні виявили десятки тисяч небезпечних іграшок напередодні свят
    • НБУ продає золоті 100 грн з особливим дизайном: який вигляд мають
    • Морози і штормовий вітер: синоптикиня розповіла, якою буде погода 6-7 грудня
    • Як прикрасити ялинку 2026 року: кольори, тренди, фото
    • Корабель ВМС США помилково відкрив вогонь по американських винищувачах, – BI
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Вже вкладають колії: у аварійному відрізку тунелю на синій лінії вже є підлога, стіни і стеля

    Вже вкладають колії: у аварійному відрізку тунелю на синій лінії вже є підлога, стіни і стеля

    Ольга СтепановаОльга Степанова08 Серпня 2024, 20:562 Mins Read Київ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Роботи з ремонту аварійного тунелю метро на площі Деміївській в Києві наразі тривають майже цілодобово. І якщо місяць тому було незрозуміло, чи впораються будівельники до означених строків, які передбачають здачу об’єкта на початку осені, нині схоже, що до дедлайну вони встигнуть. Адже всередині вже монтують колію, а на поверхні та в котловані триває велике прибирання.

    Як розповідає у своєму відеоблозі інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, станом на 6 серпня фахівці забетонували нижню частину та дві стіни нової монолітної 27-метрової ділянки тунелю на місці розібраної аварійної. На спеціальних кронштейнах вклали залізобетонні плити незйомної опалубки та готують армокаркас накривної частини тунелю. За його словами, нова ділянка монолітна та прямокутна в перерізі та сполучається зі старими круглими тунелями через парні перехідні коміри. 

    Крім того, каже Авдокушин, фахівці-колійники вже розпочали роботу з монтажу колій в новому тунелі. На протяжності 108 метрів буде влаштований сучасний вібропоглинальний конструктив кріплення рейок. Паралельно триває і вже закінчується процес зміцнення старої оправи поблизу місць примикання до нової ділянки.

    Про те, що фінал робіт вже близький, свідчить те, що на поверхні збираються демонтувати розвантажувальну монолітну плиту, яка вкривала майже весь майданчик, прибирають зайве обладнання та матеріали. Тунель вичищають від залишків фіброцементної суміші, а в котловані вже порожньо – тільки новий тунель та риштування навколо. 

    Оперативні новини Києва: події, рішення влади, транспорт, безпека, життя киян і міські ініціативи — усе найважливіше про життя столиці України читайте в розділі «Київ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    київ метро
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Помилковий переказ на чужу картку: як повернути гроші

    17:26

    Штучні органи замість тварин: у США запускають програму переходу до 3D-моделей у медицині

    17:23

    У Франції відкрили вогонь по невідомих дронах над базою з ядерною зброєю

    17:20

    В Україні виявили десятки тисяч небезпечних іграшок напередодні свят

    17:02

    НБУ продає золоті 100 грн з особливим дизайном: який вигляд мають

    16:56

    Морози і штормовий вітер: синоптикиня розповіла, якою буде погода 6-7 грудня

    16:54

    Як прикрасити ялинку 2026 року: кольори, тренди, фото

    16:50

    Корабель ВМС США помилково відкрив вогонь по американських винищувачах, – BI

    16:46

    Виплатять майже 2 400 гривень: які 5 доплат можуть отримати пенсіонери

    16:43

    Учені навчилися “перезаряджати” старіючі клітини

    16:38
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.