Влада Києва вирішила витрати 1,3 мільйона гривень на ліфт для маломобільних груп населення. Замовником тендеру виступає Київська міська рада. Строк підіймальної платформи 3 червня – 2 грудня 2024 року. Відповідне оголошення на сайті Prozorro з’явилось 8 травня.
Переможця тендеру ще не обрали, тож учасники мають змогу подати свої пропозиції до 18 травня 2024 року. Запропонований ними товар має відповідати певним вимогам:
- Тип приводу платформи – акумуляторний;
- Система заряджання – автоматична на зупинці підіймача (в нижній точці);
- Тип передачі – зубчаста шестерня-рейка;
- Керування з платформи – кнопкове;
- Пульт виклику платформи – 2 (стаціонарно розміщені на початку і кінці підіймача);
- Вантажність – не менше 225 кілограмів;
- Швидкість – не менше 0,06 м/с;
- Кількість зупинок – 2 штуки;
- Ширина платформи – не менше 800 мм;
- Довжина платформи – не менше 1 000 мм;
- Живлення – 220 В, 50 гц.
Платформа ліфта має бути металевою, а підлога – антиковзаючою. Для полегшення заїзду візком та запобігання сковзанню коліс інвалідного крісла під час руху потрібні плоскі пандуси з обох сторін платформи.
Тендер на продовження будівництва метро на Виноградар
КП «Київський метрополітен» оголосило тендер на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар. За результатами проведеної державної експертизи та на підставі отриманого позитивного експертного звіту, очікувана вартість закупівлі становить 13 956 843 711 гривень. Приймання пропозицій триватиме до 28 травня 2024 року.
Варто додати, що у грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» у судовому порядку розірвало договір з АТ «Київметробуд». Причина припинення дії договору – незадовільні терміни виконання підрядною організацією будівельних робіт. Також за позовом, у судовому порядку, вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт. Наразі на об’єкті будівництва метро на Виноградар побудовано правий перегінний тунель протяжністю майже 1 250 метрів від станції «Мостицька» до станції «Сирець». Крім того, завершене будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла. Також частково влаштовані огороджувальні конструкції методом «стіна в ґрунті», монолітне та залізобетонне кріплення котловану металоконструкціями – з розробкою та вивезенням ґрунту; споруджені основні конструкції суміщеної тягової підстанції; частково збудовані двоярусні тунелі та інше.