Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Масштабна атака занурила Київ у холод і темряву: третина міста без тепла та світла
    • У США оголосили про закриття головного офісу ФБР
    • Що має найгірший запах у світі: витримати дуже важко
    • Одна з країн ЄС масово депортує українців: кого відправляють додому
    • Через кого насправді Зеленський змінив костюм 
    • Очі північних оленів неймовірним чином змінюються взимку: що відбувається
    • Звичайний різдвяний подарунок може спричинити серйозні проблеми зі здоров’ям: про що йдеться
    • Українець після поповнення картки був змушений заплатити банку 30%, бо не зміг пояснити походження коштів
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Українець після поповнення картки був змушений заплатити банку 30%, бо не зміг пояснити походження коштів

    Українець після поповнення картки був змушений заплатити банку 30%, бо не зміг пояснити походження коштів

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій27 Грудня 2025, 08:453 Mins Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Хортицький районний суд Запоріжжя зобов’язав “Акцент-Банк” повернути клієнту 34,7 тис. грн комісії, а також заплатити пеню в 115,6 тис. грн, 5 тис. грн у якості компенсації моральної шкоди та поновити рахунок. Клієнт подав позов після того, як банк заблокував його рахунок через начебто підозрілі поповнення. Чоловік не зміг надати документи, щоб підтвердити джерело доходів. Тоді банк запропонував заплатити комісію в розмірі 30% з суми на рахунку для того, щоб забрати кошти, які лишились на картці.

    Як йдеться в матеріалах справи 337/4658/25, суд визнав такі дії “Акцент-Банку” незаконними. В рішенні, яке ухвалено 24 грудня, суд зобов’язав поновити рахунок, а також заплатити пеню та компенсацію моральної шкоди. 

    В суді прослухали розмову між клієнтом та представником банку. Чоловіку пояснили, що картку заблокували через підозрілі надходження коштів 23-24 травня 2025 року. Клієнту банку запропонували надати квитанції, щоб пояснити поповнення. Клієнт не зміг пояснити операції, тому йому запропонували заплатити комісію, яка фактично є штрафом, в розмірі 30% за зняття решти коштів з рахунку. 

    В процесі розмови співробітник банку говорить позивачу, що: “Якщо документів немає, банк пропонує списання комісії, сума з обох карток складатиме 67379,19 гривень, якщо документів у вас взагалі немає, при закритті вашого рахунку, ми знімемо дану суму, залишок ви забираєте собі, а рахунок закривається. Карткою після цього користуватися не зможете”.

    На питання позивача як йому підтвердити ці операції, співробітник банку повторно зазначає, що йому необхідно надати квитанції про переказ коштів на його рахунок за 23-24 травня.

    Також аудіозапис містить розмову “Івана спеціаліста з моніторингу операцій” та позивача, стосовно згоди на списання комісії. В процесі розмови співробітник банку зазначає “Ви згодні на списання комісії при закритті рахунку. Правильно?” .

    Клієнт відповів: “Ну там, щоб мені відкрили карточки, треба зняти там 30% , там щось таке”. На що співробітник банку зазначає: “Дивіться, банк пропонує списання комісії при закритті рахунку, сума складатиме 67379,19, залишок коштів можете забрати собі і переказати на інший рахунок іншого банку”. Позивач зазначає: “Так я згоден, це мене влаштовує”.

    Однак в результаті замість 67,3 тис. грн зняли комісію лише з одного з рахунків, сума склала 37,4 тис. грн. 

    Однак суд вирішив, що банк не має права визначати та контролювати напрями використання грошових коштів клієнта та встановлювати інші обмеження його права щодо розпорядження грошовими коштами, не передбачені законом, договором між банком і клієнтом або умовами обтяження, предметом якого є майнові права на грошові кошти, що знаходяться на банківському рахунку.

    Суд вирішив зобов’язати “Акцент-Банк”: 

    • поновити рахунок;
    • повернути всю комісію (37,4 тис. грн);
    • заплатити пеню за період, коли був заблокований рахунок (88 днів) – 115,6 тис. грн;
    • заплатити 5 тис. грн у вигляді компенсації моральної шкоди. 

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    банк
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Масштабна атака занурила Київ у холод і темряву: третина міста без тепла та світла

    09:43

    У США оголосили про закриття головного офісу ФБР

    09:35

    Що має найгірший запах у світі: витримати дуже важко

    09:31

    Одна з країн ЄС масово депортує українців: кого відправляють додому

    09:24

    Через кого насправді Зеленський змінив костюм 

    09:20

    Очі північних оленів неймовірним чином змінюються взимку: що відбувається

    09:14

    Звичайний різдвяний подарунок може спричинити серйозні проблеми зі здоров’ям: про що йдеться

    09:10

    Українець після поповнення картки був змушений заплатити банку 30%, бо не зміг пояснити походження коштів

    08:45

    На фронті загинув командир РДК Денис Капустін

    08:32

    Росія атакувала Київ: сталась пожежа, є постраждалі. Фото

    08:06
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.