Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Помилковий переказ на чужу картку: як повернути гроші
    • Штучні органи замість тварин: у США запускають програму переходу до 3D-моделей у медицині
    • У Франції відкрили вогонь по невідомих дронах над базою з ядерною зброєю
    • В Україні виявили десятки тисяч небезпечних іграшок напередодні свят
    • НБУ продає золоті 100 грн з особливим дизайном: який вигляд мають
    • Морози і штормовий вітер: синоптикиня розповіла, якою буде погода 6-7 грудня
    • Як прикрасити ялинку 2026 року: кольори, тренди, фото
    • Корабель ВМС США помилково відкрив вогонь по американських винищувачах, – BI
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій16 Липня 2025, 20:571 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється, чи можуть цифрові асистенти частково виконувати функції працівників банку.

    Про це повідомила пресслужба фінансової установи.

    Ідеться про діджитал-ініціативу «ШІ-ощадики», у межах якої клієнтам запропонували взаємодіяти з двома віртуальними помічниками. Один з них відповідає у формальному стилі, імітуючи мову офіційного представника банку. Інший спілкується з гумором і пояснює інформацію простою, розмовною мовою. Користувачі самостійно обирають, з ким комунікувати, таким чином оцінюючи якість і зручність сервісу.

    Як пояснив заступник голови правління банку Антон Тютюн, технології вже давно застосовуються у маркетингових комунікаціях, однак зараз банк досліджує, як штучний інтелект може зробити обслуговування швидшим і теплішим водночас. За його словами, важливо, щоб цифрова взаємодія не виглядала відстороненою, а користувачі самі впливали на розвиток сервісу у майбутньому.

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    ощадбанк цифровий асистент ШІ-ощадики штучний інтелект
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Помилковий переказ на чужу картку: як повернути гроші

    17:26

    Штучні органи замість тварин: у США запускають програму переходу до 3D-моделей у медицині

    17:23

    У Франції відкрили вогонь по невідомих дронах над базою з ядерною зброєю

    17:20

    В Україні виявили десятки тисяч небезпечних іграшок напередодні свят

    17:02

    НБУ продає золоті 100 грн з особливим дизайном: який вигляд мають

    16:56

    Морози і штормовий вітер: синоптикиня розповіла, якою буде погода 6-7 грудня

    16:54

    Як прикрасити ялинку 2026 року: кольори, тренди, фото

    16:50

    Корабель ВМС США помилково відкрив вогонь по американських винищувачах, – BI

    16:46

    Виплатять майже 2 400 гривень: які 5 доплат можуть отримати пенсіонери

    16:43

    Учені навчилися “перезаряджати” старіючі клітини

    16:38
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.