Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Вже сьогодні: у Раді анонсували гучне рішення Зеленського
    • Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося
    • Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років
    • Ухилянтів чекає новий вал “репресій”: хочуть максимально ускладнити життя
    • Принц Гаррі пожартував про Трампа та дорікнув американцям на телебаченні США
    • Банки посилили правила фінмоніторингу: які перекази масово перевіряють
    • У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну
    • Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Клієнти Monobank втрачають гроші при поповненні: на картку не надходять

    Клієнти Monobank втрачають гроші при поповненні: на картку не надходять

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій01 Червня 2025, 00:301 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Українці стикаються зі збоями при поповненні карток Monobank. Про це свідчить відгук, опублікований на порталі “Мінфін“.

    Українка поскаржилася, що при поповненні картки Monobank банкомат взяв гроші, проте їх не зарахував на рахунок. Співробітники банку пообіцяли, що питання із поверненням коштів буде вирішено протягом кількох днів.

    Monobank. Фото: скрін youtube
    Monobank. Фото: скрін youtube

    “Я поповнювала картку монобанку в банкоматі Універсал банку. Банкомат гроші забрав у картку не поповнив. Мене орієнтували на гарячій лінії, що моє питання вирішуватиметься до 3-х робочих днів“, – зазначила клієнтка.

    Утім, в озвучені терміни баланс на картці клієнтки так і не змінився. За її словами, у фінустанові не змогли по суті роз’яснити ситуацію, що її дуже розчарувало.

    “Сьогодні вже четвертий робочий день і мені кошти не зарахували, всі працівники відповідають стандартно, що моє питання вирішується. Не пояснюється взагалі нічого. Одне розчарування та некомпетентність“, – обурилася українка.

    У відповідь співробітники Monobank пообіцяли жінці допомогти у розв’язанні проблеми.

    Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
    Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    monobank
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Вже сьогодні: у Раді анонсували гучне рішення Зеленського

    14:05

    Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося

    13:30

    Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років

    13:27

    Ухилянтів чекає новий вал “репресій”: хочуть максимально ускладнити життя

    13:23

    Принц Гаррі пожартував про Трампа та дорікнув американцям на телебаченні США

    13:16

    Банки посилили правила фінмоніторингу: які перекази масово перевіряють

    13:13

    У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну

    13:09

    Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ

    13:00

    Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації

    12:49

    Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні

    12:36
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.