Пенсіонери обурені обслуговуванням у відділеннях “Ощадбанку”. Співробітники у спробах виконати план вже не просто нав’язують, а потай відкривають людям похилого віку кредитні картки. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін“.
Зі скаргою звернувся українець, який приходив до відділення “Ощаду” для відкриття пенсійного рахунку, а вийшов ще й із “кредиткою”.
За словами чоловіка, ніхто не уточнював, чи потрібна йому кредитна картка. А на прохання закрити її відповіли відмовою і запропонували звернутися за місяць.
“Менеджер разом з пенсійною карткою без моєї згоди відкрила ще й кредитну картку. На моє прохання дати бланк заяви на закриття кредитної картки тут же, відмовила, мотивуючи тим, що це можливо зробити лише через місяць“, – поділився чоловік.
На думку пенсіонера, такі дії працівників “Ощадбанку” не можна пояснити ніяк інакше, як банальне виконання плану. При цьому клієнтоорієнтованість відступає далеко на задній план.
“Не хочу бути клієнтом такого банку. Таке ставлення до клієнтів, коли менеджеру необхідно виконувати план по кредитних картках“, – обурився пенсіонер.