Клієнти ПриватБанку скаржаться на “махінації”, внаслідок яких з їхніх карток зникають значні суми грошей як особистих, так і кредитних. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін”.
До ПриватБанку звернувся українець, у якого із зарплатної та кредитної карток без жодних сповіщень та підтверджень списали 50 тисяч гривень.
Клієнт поцікавився, чому служба безпеки банку не те, що не заблокувала підозрілу транзакцію, а навіть ніяк не відреагувала.
“Питання, до працівників банку: чому, служба безпеки банку, пропустила дану процедуру, чому не було сповіщення, про транзакції, і як невідомі персони змогли скористатися коштами обох карток?“, – пише клієнт.
Фахівці ПриватБанку заявили, що шахраї стають хитрішими й можуть отримувати дані карток не на пряму, а більш витонченими способами. У цьому випадку клієнтам радять бути уважнішими та дотримуватись правил безпечного користування платіжними картками.
“Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо)“, – йдеться у повідомленні.