Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
В тренді:
- Ще пара обстрілів, і темрява стане нормою: експерт про реальність зими без світла
- Їж і молодій: 7 фруктів, які уповільнюють старіння краще за креми від зморшок
- Де в Європі туристів обкрадають найчастіше: список найнебезпечніших країн
- Батьки Бреда Пітта вже вісім років у сімейній ізоляції через Анджеліну Джолі
- Рубль “злякався” нових погроз Путіна: валюта Росії досягла історичного дна
- В Україні планують різко збільшити виплати при народженні дитини
- Педагоги без зарплат, студенти без стипендій: хто залишив українців без виплат
- Суддів розвеселила фантастична версія походження сумок з доларами під вікнами голови МСЕК