У столиці мешканців закликають активніше переходити на сучасні інструменти передачі показників для коректного нарахування плати за житлово-комунальні послуги.
Як повідомляє пресслужба КП “Київтеплоенерго”, новий підхід дає змогу швидше та зручніше передавати дані з лічильників тепла та гарячої води.
У компанії наголосили, що для киян доступний оновлений цифровий сервіс – чат-бот “Комуналка”. У ньому зібрані всі основні комунальні служби міста, що відповідають за постачання тепла, води, газу та електроенергії. Представники підприємства пояснили, що такий інструмент значно спрощує процес передачі показників і мінімізує ризики помилок.
Щоб інформація була оброблена коректно, необхідно регулярно передавати дані з лічильників. Як і раніше, показники приймають упродовж усього року – з 5-го числа і до останнього дня місяця.
Як приєднатися до цифрового сервісу
У “Київтеплоенерго” зазначають, що мешканці можуть уже зараз протестувати роботу чат-бота у Telegram або Viber. Для цього потрібно перейти за посиланням і виконати прості кроки, запропоновані інструкцією.
Передавати дані можна й іншими каналами дистанційного зв’язку:
- через особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- у кабінеті на порталі “Київтеплоенерго”;
- за телефонами Call-центру: (044) 247-40-40, (099) 247-40-40, (093) 247-40-40 та (096) 247-40-40;
- на безкоштовній лінії 0 800 404 407;
- через додаткові стаціонарні номери районних сервісних центрів.
У підприємстві також наголосили, що власникам бойлерів необхідно щомісяця надсилати показники лічильників гарячої води, навіть якщо вони не змінилися.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

