Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Мобілізація “навиворіт”: чому замість “рексів” до війська потрапляють чоловіки з шизофренією і алкоголіки
    • “Це станеться”: Трамп заявив про неминуче врегулювання війни в Україні
    • Юристи пояснили, який поширений штраф автомобілістам повністю незаконний
    • Дві шахрайки вкрали понад 2 млн грн під виглядом постачання дронів для ЗСУ
    • Закриті перемовини у США: що обговорили українська та американська делегації в Маямі
    • Постійна втома: що вона сигналізує та чому її не можна ігнорувати
    • Подорожуй безкоштовно: УЗ запускає нові умови видачі квитків — що треба знати
    • Масштабна пожежа: дрони влучили у порт Темрюка — паливо палає стіною вогню
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Дизельне пальне на АЗС – недоливають всі

    Дизельне пальне на АЗС – недоливають всі

    Романчук МиколаРоманчук Микола27 Листопада 2025, 15:233 Mins Read Авто
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    На українських АЗС спостерігається певний дефіцит дизельного пального. Це результат європейських проблем із соляркою, звідки воно йде і до України.

    Це може призвести до бажання деяких продавців почати тотальний «недолив», аби втримати ціну без втрати прибутків. З метою вияснити ситуацію на даний момент, експерти Інституту споживчих експертиз провели масштабну перевірку українських заправок на предмет точності наливу дизельного пального. 

    Контрольні зразки було відібрано в мережах преміальних брендів (WOG, ОККО, KLO, AMIC, PARALLEL), але основну увагу експерти зосередили на мережах другого ешелону (AVANTAGE 7 (Київ), CHIPO (Вінниця), BVS (Полтава), БРСМ-НАФТА, MARSHALL, VST (Одеса), ФАКТОР (Житомир), MANGO). Також фахівці перевірили і невеликі регіональні мережі, які користуються популярністю в своїх містах (SLON (Одеса), EURO 5 (Київ), ДИЗЕЛЬ-ДИСКОНТ (Київ), AERO 8 та АЛЬЯНС (Київська обл.). Далі зразки було доправлено до акредитованої лабораторії на вимірювання. 

    Експерти розділили результати на три зони – «зелену», в учасників якої було зафіксовано «перелив», або недолив складав не більше 0,15 %. В «синю» зону потрапили мережі, які відпустили точно за чеком, або вклалися в законні 0,5% недоливу. І насамкінець, «червона» зона порушників. 

    Найменший недолив зафіксовано в мережі  WOG, всього 0,05%, або 3 коп. згідно ціни на стелі.  У колег із PARALLEL т KLO теж мінімальні значення – 0,1% або 5 та 6 коп. на літрі відповідно. Ще три учасника, в яких зафіксовано не суттєвий недолив, ОККО, AVANTAGE 7 та одеська мережа SLON, тут недолив трішки більший, в діапазоні 8 коп./літр. Такі цифри в цілому допустимі, продавець таким чином компенсує свої втрати при транспортуванні та зберіганні. Така практика має місце і в Європі. 

    У «синій» зоні опинилися мережі, які вклалися в дозволений законом норматив не більше 0,5% недоливу. Мінімальні значення у мереж AMIC, CHIPO та MARSHALL – в районі 0,2%, або в перерахунку в діапазоні 11-15 коп./літр. Заправки VST та ДИЗЕЛЬ-ДИСКОНТ на межі дозволених обмежень – недолив 0,5%, що в грошах «виливається» в 28 та 27 коп. від вартості продажу. 

    Порушників точності наливу солярки лише 4 – БРСМ-НАФТА, MANGO, та невеличкі AERO 8 та АЛЬЯНС. І якщо у БРСМ-НАФТА перевищено значення не суттєво, на 29 коп./л., то вже на АЗК MANGO клієнти не дорахуються 1,35 % купленого пального, або відповідно ціні на стелі, 76 коп. на літрі. Недоотримають «дизель» автовласники і в мережах AERO 8 та АЛЬЯНС (70 та 65 коп./літр відповідно). 

    В цілому, як зазначив директор Інституту Юрій Чорнобривець, «поки що немає причин говорити про те, що в мережах АЗК масово займаються недоливом саме задля обману клієнтів і додаткового заробітку. Але погіршення ситуації з реалізацією або збільшення дефіциту пального, може призвести до того, що деякі продавці можуть піти і на більш радикальні недоливи». 

    Новини автосвіту, тест-драйви, поради водіям, огляди моделей і тенденції ринку. Усе про автомобілі, інновації, безпеку руху та автоспорт — читайте в розділі «Авто».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дизельне пальне
    Останні новини
    Сьогодні

    Мобілізація “навиворіт”: чому замість “рексів” до війська потрапляють чоловіки з шизофренією і алкоголіки

    08:26

    “Це станеться”: Трамп заявив про неминуче врегулювання війни в Україні

    08:23

    Юристи пояснили, який поширений штраф автомобілістам повністю незаконний

    08:21

    Дві шахрайки вкрали понад 2 млн грн під виглядом постачання дронів для ЗСУ

    08:17

    Закриті перемовини у США: що обговорили українська та американська делегації в Маямі

    08:12

    Постійна втома: що вона сигналізує та чому її не можна ігнорувати

    08:00

    Подорожуй безкоштовно: УЗ запускає нові умови видачі квитків — що треба знати

    07:48

    Масштабна пожежа: дрони влучили у порт Темрюка — паливо палає стіною вогню

    07:36

    Британія розморожує мільярди РФ: гроші підуть Україні

    07:22

    2051 рік може стати критичним: що станеться з населенням України

    07:10
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.