Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Доісторичний птах з’їв 800 каменів і подавився: вчені не знають, чому
    • Київ готується до тривалих відключень світла: прогнозують до 16 годин на добу
    • Яйця по 100 грн, м’ясо до 360 – які продукти найбільше подорожчають у грудні 2025
    • Китай назвав дві країни, з якими хоче поділити світ
    • ШІ під підозрою: ChatGPT приписують провокації суїцидів, психозів та «інструкції» для самогубства
    • ТЦК трактують правила по-своєму: адвокатка попередила про ВЛК та штрафи
    • Водіям загрожують тисячні штрафи: за що в Україні посилили покарання
    • ПриватБанк може оштрафувати майже на 100 тисяч гривень
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій16 Липня 2025, 20:571 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється, чи можуть цифрові асистенти частково виконувати функції працівників банку.

    Про це повідомила пресслужба фінансової установи.

    Ідеться про діджитал-ініціативу «ШІ-ощадики», у межах якої клієнтам запропонували взаємодіяти з двома віртуальними помічниками. Один з них відповідає у формальному стилі, імітуючи мову офіційного представника банку. Інший спілкується з гумором і пояснює інформацію простою, розмовною мовою. Користувачі самостійно обирають, з ким комунікувати, таким чином оцінюючи якість і зручність сервісу.

    Як пояснив заступник голови правління банку Антон Тютюн, технології вже давно застосовуються у маркетингових комунікаціях, однак зараз банк досліджує, як штучний інтелект може зробити обслуговування швидшим і теплішим водночас. За його словами, важливо, щоб цифрова взаємодія не виглядала відстороненою, а користувачі самі впливали на розвиток сервісу у майбутньому.

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    ощадбанк цифровий асистент ШІ-ощадики штучний інтелект
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Доісторичний птах з’їв 800 каменів і подавився: вчені не знають, чому

    17:11

    Київ готується до тривалих відключень світла: прогнозують до 16 годин на добу

    17:09

    Яйця по 100 грн, м’ясо до 360 – які продукти найбільше подорожчають у грудні 2025

    17:06

    Китай назвав дві країни, з якими хоче поділити світ

    17:05

    ШІ під підозрою: ChatGPT приписують провокації суїцидів, психозів та «інструкції» для самогубства

    17:02

    ТЦК трактують правила по-своєму: адвокатка попередила про ВЛК та штрафи

    17:01

    Водіям загрожують тисячні штрафи: за що в Україні посилили покарання

    16:59

    ПриватБанк може оштрафувати майже на 100 тисяч гривень

    16:56

    На Марсі є зони, куди місіям заборонено наближатися: що це за місця

    16:53

    Погода пізньої осені: прогноз для Києва та області на найближчі 5 днів

    16:50
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.