Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • “Корона з голови не впала б”: ще одна країна вимагає публічної подяки від Зеленського
    • В Україні хочуть посилити правила виїзду чоловіків за кордон: кого не випустять
    • Як приготувати яйця-пашот без плити за 45 секунд: вийдуть ідеальними
    • США вже почали відкрито підігравати Кремлю: з чим тиснуть на Європу
    • ТЦК не потягнуть до суду: справи закриють без розгляду
    • Цей кросовер відірвуть з руками: названо найпопулярніший “‎свіжопригнаний”‎ легковик
    • Таємниці Сфінкса: навіщо насправді створили велетенську статую в Гізі
    • Вже сьогодні: у Раді анонсували гучне рішення Зеленського
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Ощадбанк тестує заміну співробітників штучним інтелектом

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій16 Липня 2025, 20:571 Min Read Фінанси
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Ощадбанк розпочав експеримент із залученням штучного інтелекту для спілкування з клієнтами. У рамках проєкту перевіряється, чи можуть цифрові асистенти частково виконувати функції працівників банку.

    Про це повідомила пресслужба фінансової установи.

    Ідеться про діджитал-ініціативу «ШІ-ощадики», у межах якої клієнтам запропонували взаємодіяти з двома віртуальними помічниками. Один з них відповідає у формальному стилі, імітуючи мову офіційного представника банку. Інший спілкується з гумором і пояснює інформацію простою, розмовною мовою. Користувачі самостійно обирають, з ким комунікувати, таким чином оцінюючи якість і зручність сервісу.

    Як пояснив заступник голови правління банку Антон Тютюн, технології вже давно застосовуються у маркетингових комунікаціях, однак зараз банк досліджує, як штучний інтелект може зробити обслуговування швидшим і теплішим водночас. За його словами, важливо, щоб цифрова взаємодія не виглядала відстороненою, а користувачі самі впливали на розвиток сервісу у майбутньому.

    Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    ощадбанк цифровий асистент ШІ-ощадики штучний інтелект
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    “Корона з голови не впала б”: ще одна країна вимагає публічної подяки від Зеленського

    14:26

    В Україні хочуть посилити правила виїзду чоловіків за кордон: кого не випустять

    14:21

    Як приготувати яйця-пашот без плити за 45 секунд: вийдуть ідеальними

    14:18

    США вже почали відкрито підігравати Кремлю: з чим тиснуть на Європу

    14:15

    ТЦК не потягнуть до суду: справи закриють без розгляду

    14:12

    Цей кросовер відірвуть з руками: названо найпопулярніший “‎свіжопригнаний”‎ легковик

    14:11

    Таємниці Сфінкса: навіщо насправді створили велетенську статую в Гізі

    14:09

    Вже сьогодні: у Раді анонсували гучне рішення Зеленського

    14:05

    Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося

    13:30

    Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років

    13:27
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.