Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося
    • Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років
    • Ухилянтів чекає новий вал “репресій”: хочуть максимально ускладнити життя
    • Принц Гаррі пожартував про Трампа та дорікнув американцям на телебаченні США
    • Банки посилили правила фінмоніторингу: які перекази масово перевіряють
    • У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну
    • Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ
    • Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Коломієць НадіяКоломієць Надія11 Червня 2025, 06:311 Min Read Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

    Про це повідомляє CNBC.

    Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

    Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

    Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    європа маркетплейси Трамп
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Користувачів Android просять терміново оновити свої пристрої: що сталося

    13:30

    Вчені б’ють на сполох: сонячний суперспалах підняв радіацію до рекорду за 20 років

    13:27

    Ухилянтів чекає новий вал “репресій”: хочуть максимально ускладнити життя

    13:23

    Принц Гаррі пожартував про Трампа та дорікнув американцям на телебаченні США

    13:16

    Банки посилили правила фінмоніторингу: які перекази масово перевіряють

    13:13

    У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну

    13:09

    Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ

    13:00

    Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації

    12:49

    Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні

    12:36

    Жах на Київщині: мати живцем спалила власного сина — подробиці справи

    12:24
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.