• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Водіїв покарають гривнею: в Україні запровадять штрафи для жадібних перевізників
    • Як не зіпсувати малину і троянди влітку: три простих кроки для ідеальної обрізки
    • Живемо на пороховій бочці: у Раді розповіли про реальне ставлення США до Зеленського
    • Путін до такого точно не готувався: найбільш прибуткова галузь Росії “йде на дно”
    • Уряд роз’яснив правила мобілізації переселенців та підстави для відстрочки
    • В Україні запустили майже 20 поїздів на важливі маршрути: список
    • У Німеччині зафіксовано рекорд з надання громадянства: росіяни серед лідерів
    • Як заброньованим працівникам виїхати у відпустку за кордон: роз’яснення
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » “Нафтогаз” залишив близько третини українців без обслуговування, – асоціація

    “Нафтогаз” залишив близько третини українців без обслуговування, – асоціація

    Ольга СтепановаОльга Степанова08 Липня 2022, 11:392 хвилини на читання Економіка
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Асоціація постачальників енергоресурсів заявила про численні звернення від постачальників газу з приводу того, що їх колишні клієнти – побутові споживачі – не мають змоги отримати належних роз’яснень та клієнтської підтримки від ГК “Нафтогаз України”, яке з 1 травня стало постачальником газу для понад 12 мільйонів домогосподарств.

    Про це йдеться на сайті асоціації, інформують Економічні Новини.

    “У більшості регіонів України відсутні представництва держкомпанії, телефонні лінії перевантажені, є проблеми з отриманням рахунків для оплати спожитого газу. Для багатьох клієнтів літнього віку – непереборні труднощі. Оскільки ГК “Нафтогаз України” намагається здійснювати усе обслуговування за допомогою Viber або Telegram ботів у месенджерах, тобто по суті залишає значну кількість клієнтів взагалі без обслуговування. Адже біля третини українців досі користуються кнопковими телефонами”, – йдеться у заяві асоціації.

    В організації впевнені, що проблеми з обслуговуванням клієнтів можуть спричинити зростання соціальної напруги серед побутових клієнтів та колапс на ринку газу.

    “При відсутності комунікації з клієнтами з боку нового постачальника ТОВ “ГК “Нафтогаз України”, який, до речі не виконав вимоги чинних Правил постачання і належно не повідомив споживачів, частина клієнтів помилково перерахувала у травні на рахунки попередніх постачальників оплату за газ. Як результат – клієнти масово жаліються, що наразі вони не знають куди їм звертатися для розв’язання нагальних питань, пов’язаних з переходом до нового постачальника”, – наголошують експерти.

    За їх інформацією, більшість клієнтів для вирішення газових питань традиційно зверталася саме до відділень або офісів свого постачальника, але зараз вони не мають такої можливості, адже ГК “Нафтогаз України” має лише 13 відділень по всій країні.

    “Існують значні ризики у тому, що ГК “Нафтогаз України”, яка стала майже єдиним постачальником газу для населення і має у своєму клієнтському портфелі понад 98% українських домогосподарств, не зможе надати оперативне і повноцінне обслуговування такій кількості клієнтів. Адже компанія не має ані достатньої клієнтської інфраструктури, ані достатньої кількості менеджерів для обслуговування клієнтів. І не була належним чином готова до роботи з такою значною кількістю клієнтів”, – йдеться у заяві.

    Нагадаємо, така ситуація на ринку газу склалася через вимоги, які висунув до постачальників Кабінет міністрів в рамках запровадження нового механізму ПСО (постанова №489 від 29.04.2022). Умови ПСО не зміг виконати жоден великий постачальник в Україні. Через це договори на закупівлю газу для населення з ГК “Нафтогаз Трейдинг” не переуклала переважна більшість постачальників.

    В результаті понад 12 мільйонів клієнтів цих компаній були з 1 травня 2022 р. були переведені на обслуговування до “постачальника останньої надії” (ПОН), функцію якого виконує ГК “Нафтогаз України”.

    Читайте також

    Водіїв покарають гривнею: в Україні запровадять штрафи для жадібних перевізників

    Путін до такого точно не готувався: найбільш прибуткова галузь Росії “йде на дно”

    Ринок нерухомості в Україні:  де найбільше зростають ціни на житло

    Останні новини
    10 Червня

    Водіїв покарають гривнею: в Україні запровадять штрафи для жадібних перевізників

    22:42

    Як не зіпсувати малину і троянди влітку: три простих кроки для ідеальної обрізки

    22:31

    Живемо на пороховій бочці: у Раді розповіли про реальне ставлення США до Зеленського

    21:53

    Путін до такого точно не готувався: найбільш прибуткова галузь Росії “йде на дно”

    21:51

    Уряд роз’яснив правила мобілізації переселенців та підстави для відстрочки

    21:42

    В Україні запустили майже 20 поїздів на важливі маршрути: список

    21:27

    У Німеччині зафіксовано рекорд з надання громадянства: росіяни серед лідерів

    21:15

    Як заброньованим працівникам виїхати у відпустку за кордон: роз’яснення

    21:09

    У Верховній Раді пояснили, скільки планують набрати бійців після 60 років

    21:04

    10 економних електромобілів: що купують українці, аби не витрачатися на пальне

    20:41
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.