Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Скільки котів живе на світі: вчені зробили підрахунки
    • На “льодовику Судного дня” зафіксували сотні землетрусів
    • Страйки в Іспанії можуть зіпсувати туристам новорічну відпустку
    • Модні кольори на Новий рік 2026: Андре Тан назвав відтінки, які варто обрати на свято
    • Схуднення до Нового року: які дієти працюють
    • Україну чекає велике переселення після війни: демографи назвали пріоритетні міста
    • Перехід ФОП на ПДВ — депутатка озвучила можливі збитки для Києва
    • Як зберегти тепло вдома, коли немає світла: в ДСНС порадили 5 простих способів не змерзнути
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Супермаркети змушують нас купувати більше: ось їх головні хитрощі

    Супермаркети змушують нас купувати більше: ось їх головні хитрощі

    Ковальчук СвітланаКовальчук Світлана06 Лютого 2025, 23:303 Mins Read Суспільство
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Ви коли-небудь замислювалися, чому ви йдете в магазин за кількома речами, а повертаєтесь з повною пакетом покупок. Супермаркети точно знають, як маніпулювати нашими рішеннями – від розташування полиць та рекламних акцій до тонких запахів і фонової музики. Ці стратегії настільки ефективні, що ми часто навіть не усвідомлюємо, наскільки вони впливають на наш вибір. Дізнайтесь, якими хитрощами користуються магазини та як уникнути їхніх пасток.

    Планування магазину 

    Ніщо в супермаркеті не розміщено просто так — кожен відділ, продукт і полиця ретельно розміщені, щоб спонукати покупців купувати більше. Свіжий хліб і овочі часто ставлять на самому початку, щоб створити відчуття свіжості та спонукати до подальших покупок. Основні продукти, за якими люди приходять в супермаркет, такі як молоко та яйця, розміщені в дальній частині магазину, тому вам доведеться пройти повз багато інших товарів, перш ніж дістатися до них. Навіть ширина проходів і розміщення товарів на рівні очей керують вашими рішеннями.

    Цінові трюки 

    Акції, мультиупаковки та ціни, що закінчуються на “0,99” – це лише деякі маркетингові хитрощі, розроблені, щоб змусити вас витрачати більше, думаючи, що ви економите. Супермаркети часто використовують тактику “купуй 2 та плати менше”, навіть якщо окремий продукт за стандартною ціною дешевший. Своєю чергою, знижки на товари біля каси – це спосіб зробити спонтанні покупки, які ви заздалегідь не планували. Слід запитати себе, чи справді ви отримаєте користь від цих акцій або ж просто витрачаєте більше.

    Продукти на рівні очей

    Те, що ви бачите на полицях на рівні очей, не випадково. Магазини розміщують тут продукти, які приносять їм найбільший прибуток – часто дорожчі або менш здорові продукти. Ця стратегія змушує вас автоматично бачити їх замість того, щоб шукати дешевші та здоровіші альтернативи. Якщо ви хочете заощадити, тоді подивіться нижче або вище – там часто є кращий вибір.

    Музика та запахи 

    Ви коли-небудь замислювалися, чому в магазинах часто звучить тиха музика, а повітря наповнює запах свіжоспеченого хліба? Це не випадково та досліджено, як психологія покупця – ніжні, розслаблюючі звуки змушують нас рухатися повільніше та витрачати більше часу на покупки, а аромати збуджують апетит і спонукають до спонтанних покупок. Це ефективні способи, які змушують нас витрачати більше, часто навіть не усвідомлюючи цього.

    Як уникнути маркетингових пасток

    Усвідомлені покупки – найкращий спосіб уникнути маніпуляцій у супермаркеті. Завжди складайте список покупок і дотримуйтеся його, щоб уникнути спокуси. Не купуйте, коли ви голодні – адже тоді ви неодмінно візьмете в кошик більше непотрібних продуктів. Звертайте увагу на ціну за кілограм чи літр, а не лише на акції, які можуть ввести в оману. Уникайте середніх проходів, де зазвичай знаходиться більшість оброблених харчових продуктів, і дотримуйтеся зовнішніх коридорів магазину, де ви знайдете свіжі овочі, фрукти та основні продукти.

    Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    супермаркети
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Скільки котів живе на світі: вчені зробили підрахунки

    00:46

    На “льодовику Судного дня” зафіксували сотні землетрусів

    00:38

    Страйки в Іспанії можуть зіпсувати туристам новорічну відпустку

    00:31

    Модні кольори на Новий рік 2026: Андре Тан назвав відтінки, які варто обрати на свято

    00:22

    Схуднення до Нового року: які дієти працюють

    00:13

    Україну чекає велике переселення після війни: демографи назвали пріоритетні міста

    00:05
    13 Грудня

    Перехід ФОП на ПДВ — депутатка озвучила можливі збитки для Києва

    23:54

    Як зберегти тепло вдома, коли немає світла: в ДСНС порадили 5 простих способів не змерзнути

    23:45

    Як ситно вечеряти під час блекауту: кілька рецептів без світла, які врятують сім’ю

    23:45

    Банки отримали нові повноваження: рахунок закриють без пояснень

    23:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.