Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Зеленський вивів Єрмака зі складу Ставки та РНБО
    • Кожен може “пробити” себе в реєстрі: як дізнатися про борги за комуналку та кредити в Україні
    • Податкова Польщі візьметься за банківські рахунки українців: до чого готуватися з 1 січня
    • Хто така Анна Скороход: у яких скандалах засвітилася нардепка, яку викрило НАБУ
    • Найдешевші кросовери для сім’ї: топ-10 SUV від експертів
    • Салат із куркою, крекерами та плавленим сиром: рецепт смачної страви
    • Нові дорожні знаки в Україні: у патрульній поліції зробили важливе роз’яснення
    • Іноземці можуть служити в ЗСУ за новими правилами: деталі змін
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Пошкодження кабелів у Балтійському морі. Слідство знайшло на дні важливий доказ

    Пошкодження кабелів у Балтійському морі. Слідство знайшло на дні важливий доказ

    Романчук МиколаРоманчук Микола30 Грудня 2024, 12:322 Mins Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Фінляндія виявила під водою сліди від волочіння якоря, ймовірно, залишені танкером Eagle S після пошкодження кабелю Estlink 2 у Балтійському морі. Вони тягнуться на десятки кілометрів.

    Про це повідомляє видання Yle з посиланням на Центральний департамент карного розшуку поліції Фінляндії. Слідству поки не вдалося точно встановити, в якому місці якір був опущений.

    Інспектор поліції Самі Пайла розповів про хід підводного розслідування, яке провели на місці пошкодження кабелю Estlink 2. Воно поступово прояснює картину того, що сталося.

    “Слід закінчується там, де судно підняло якірний ланцюг, а від цього місця на схід (слід, — ред.) тягнеться на кілька десятків, якщо не майже на сотню кілометрів“, — уточнив він.

    Він додав, що у поліції Фінляндії вже склалося попереднє уявлення про те, що трапилося. Там припускають, що це якірний слід судна Eagle S.

    “Ми змогли з’ясувати це завдяки підводним дослідженням. Робота велася у співпраці між Прикордонною службою та Центральною кримінальною поліцією, і я можу сказати, що в нас є попереднє розуміння того, що сталося в морі і як утворився цей якірний слід“, — зазначив Пайла.

    Через погані погодні умови та занадто сильний вітер дослідження морського дна довелося призупинити. Як тільки дозволить погода, його буде відновлено.

    Нагадаємо, вдень 25 грудня стало відомо, що морський кабель EstLink 2, що сполучає енергосистеми Естонії і Фінляндії, аварійно відімкнувся. Пізніше з’ясувалося, що його пошкоджено, й приблизно у той час там проходили два судна.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    балтійське море підводні кабелі
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Зеленський вивів Єрмака зі складу Ставки та РНБО

    22:05

    Кожен може “пробити” себе в реєстрі: як дізнатися про борги за комуналку та кредити в Україні

    22:00

    Податкова Польщі візьметься за банківські рахунки українців: до чого готуватися з 1 січня

    21:52

    Хто така Анна Скороход: у яких скандалах засвітилася нардепка, яку викрило НАБУ

    21:24

    Найдешевші кросовери для сім’ї: топ-10 SUV від експертів

    21:16

    Салат із куркою, крекерами та плавленим сиром: рецепт смачної страви

    21:13

    Нові дорожні знаки в Україні: у патрульній поліції зробили важливе роз’яснення

    21:10

    Іноземці можуть служити в ЗСУ за новими правилами: деталі змін

    21:07

    Всім ухилянтам приготуватися: яку інформацію передаватимуть до ТЦК

    21:03

    Нові податки для українців: уряд планує ввести податок на посилки вартістю до 150 євро

    21:01
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.