Ощадбанк зазнав критики після того, як пенсіонерці обмежили доступ до своїх коштів, ідеться у скарзі, розміщеній на офіційній сторінці банку у Facebook.
Ситуація почалася з того, що дочка пенсіонерки висловила невдоволення умовами після закінчення терміну дії депозитного договору. Коли літня жінка спробувала зняти свої заощадження, вона виявила, що банк встановив денний ліміт зняття в розмірі 1000 гривень.
Дочка 77-річної пенсіонерки поділилася своїми побоюваннями, пояснивши, що її мати зберігала депозит протягом п’яти років. Спробувавши отримати доступ до своїх коштів після закінчення терміну дії договору, літня жінка зіткнулася з несподіваним обмеженням на зняття грошей.
Представник пенсіонерки також зазначила, що ні співробітники банку у відділенні, ні співробітники гарячої лінії не змогли пояснити встановлений ліміт або запропонувати рішення для його зняття.
Вона також підкреслила проблеми, пов’язані з цим лімітом, заявивши, що 77-річній жінці, яка страждає від болю в нозі, доведеться відвідувати банкомат протягом двох місяців, щоб повністю отримати доступ до своїх грошей.
Незважаючи на спроби змінити ліміт через додаток, проблема залишилася невирішеною, що призвело до зростаючого розчарування.