44% українців, опитаних в рамках дослідження компанії Deloitte, готові витратити на різдвяний та новорічний шопінг не більше 25% свого місячного доходу. Минулого року таким розміром витрат обмежувалися 47% респондентів.
Про це повідомила компанія Deloitte. «Попри третій рік повномасштабної війни 65% респондентів не планують відмовлятися від святкових покупок. Це є позитивною тенденцією, оскільки минулого року цей показник становив 59%, а в 2022-му — 61%», — йдеться в дослідженні.
При цьому 45% опитаних витратять більше коштів на святкування Нового року, ніж Різдва.
Для більшої половини респондентів (57%) середній святковий чек становитиме від 1 000 грн до 5 000 грн. Втім є й ті, хто готовий витратити на святові закупи понад 5 000 грн і до 10 000 грн.
Водночас 7 із 10 респондентів планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійну допомогу.
Також 41% опитаних під час різдвяного та новорічного шопінгу планують придбати товари від українських брендів і постачальників. А 56% українців віддають перевагу продавцю, який пропонує можливість оплатити товари частинами без додаткових процентів.
65% опитаних розпочнуть різдвяний та новорічний шопінг у період з 1 до 24 грудня. Минулого року цей показник був на відмітці 59%.
Результати дослідження свідчать про адаптацію українських споживачів до умов війни та готовність зберігати святковий дух у найскладніші часи, резюмував Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte Ukraine.
Всього в опитуванні взяли участь понад 1 000 респондентів.
Дослідження проводилось за допомогою багатоступеневої стратифікованої вибірки, яка представляє населення України за статтю, віком, розміром населеного пункту та видом зайнятості.