Українські користувачі часто стикаються зі спробами шахраїв викрасти кошти з їхніх банківських рахунків. ПриватБанк розробив інструкції для клієнтів, які стали жертвами подібних дій, аби допомогти оперативно відреагувати, повідомити про проблему та зберегти кошти, повідомляє Мінфін.
ПриватБанк наголошує, що застосовує сучасні технології для захисту даних клієнтів. Водночас, за розслідування випадків шахрайства відповідають правоохоронні органи, а банк готовий надавати їм усебічну підтримку.
Якщо ви помітили несанкціоноване списання грошей із вашого рахунку, виконайте наступні дії:
Увійдіть до застосунку “Приват24”
- Перейдіть до розділу “Комунікації” (значок навушників у правому верхньому кутку).
- Виберіть пункт “Повідомити про шахрайство”.Мобільний телефон, скріншот: YouTube
Оберіть тип проблеми
- Якщо це фішингове посилання — вставте його у відповідне поле.
- У разі шахрайського списання коштів — вкажіть період та картку, на якій сталося списання.
Подайте заявку
- Заповніть усі необхідні дані та відправте заявку.
Перевірте статус заявки
- Перейдіть до розділу “Комунікації”, де у підменю “Заявки” можна побачити статус вашого звернення.Ноутбук, Фото автора Christina Morillo: Pexels
Як зберегти кошти
- Після подачі заявки картка буде автоматично заблокована, щоб захистити решту коштів.
- Залишок буде переведено на нову картку.
- Перевипуск картки можна здійснити у будь-якому відділенні ПриватБанку або через застосунок “Приват24”.
Поради для уникнення шахрайства
- Не передавайте свої банківські дані третім особам.
- Будьте уважні до підозрілих повідомлень, посилань та дзвінків.
- Використовуйте двофакторну аутентифікацію для підвищення безпеки.