Астрономічні суми у платіжках за водопостачання можуть бути наслідком, якщо вчасно провести просту процедуру з лічильником. Про це нагадали фахівці “Київводоканалу“.
Якщо споживач бачить на лічильнику одні цифри, а платіжці зовсім іншу суму, це може бути наслідком своєчасно не знятих і не переданих показників.
У таких випадках водоканал використовує дані за попередні місяці та нараховує плату за середнім споживанням. Відповідно рахунок може бути більшим, особливо якщо обсяг споживання був меншим.
Водоканальники нагадують, що передавати також потрібно показники лічильників гарячої води, щоб правильно сформувати рахунок за каналізацію. Ця процедура є обов’язковою і для тих, хто тимчасово не проживає вдома та не користується водопостачанням.
“Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею “0” , тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу“, – наголосили у водоканалі.
Клієнти “Київводоканалу” можуть передавати показники з 10 числа до останнього дня місяця. При цьому щомісяця з 1 до 9 число облікові бази закриваються для формування рахунків.