Клієнтів «Ощадбанку» може неприємно здивувати процедура договірного списання з рахунку, про що повідомив голова правління банку Сергій Наумов у Telegram. За його словами, протягом поточного тижня у контакт-центр надійшло багато запитів на цю тему.
Договірне списання, як пояснив Наумов, передбачено у договорі комплексного банківського обслуговування. Суть цієї процедури полягає в тому, що, якщо у клієнта є прострочена заборгованість, банк може автоматично закрити її, використовуючи кошти з інших рахунків клієнта в банку. Це стосується лише рахунків у гривні.
Наумов зазначив, що до 28 вересня 2024 року договірне списання проводилося тільки за рахунками, відкритими в одній області. Тепер же процедура поширюється на всі рахунки клієнта в «Ощадбанку».
Щоб уникнути договірного списання, він рекомендує:
- Вчасно вносити платежі за кредитами.
- Погашати банківські комісії.
- Залишати на рахунку достатню суму для покриття комісій наприкінці місяця.
Наумов підкреслив важливість регулярної перевірки наявності заборгованості, що можна зробити через чат-бот, відділення банку, портал «Ощад 24/7», мобільний додаток, або ж за допомогою SMS та Viber-повідомлень, які банк надсилає клієнтам у разі виникнення заборгованості.