Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які люблять проводити час за відеоіграми, а також пам’ятають приставки “Денді”, є цікава новина. Улюбленець мільйонів із 90-х “тамагочі” – повертається. І ця іграшка має великий успіх, тільки за 2023 рік його продажі зросли вдвічі.
Сплеск популярності навіть призвів до відкриття першого офіційного магазину тамагочі у Великій Британії. Завдяки новим функціям, таким як підключення до Wi-Fi та можливість об’єднати іграшки завдяки інтернету, оновлена іграшка приваблює нове покоління шанувальників, а також дорослих, які ностальгують.
Про це стало відомо завдяки інформації від всесвітньо відомого інформаційного агентства ВВС.
У відповідь на цей інтерес, що відновився, у Великій Британії відкрився перший в історії офіційний магазин тамагочі – розширення, якого не було навіть на піку популярності в 1996 році.
Сучасна версія Тамагочі зберегла свій ностальгічний дизайн – барвистий пристрій у формі яйця з невеликим цифровим екраном та кнопками – але оснащена оновленими технологіями.
Відродження тамагочі пояснюється його заспокійливим ефектом у сучасному стрімкому, сповненому стресу світі. Віртуальні домашні улюбленці пропонують людям простий і доступний спосіб розслабитися, і закривають потребу у турботі про компаньйона, навіть якщо він цифровий.
Тамагочі офіційно повернулися до Великобританії в 2019 році і з тих пір стабільно набирають популярність серед гравців різного віку.
Незважаючи на те, що у іграшки з’явилося багато конкурентів на ринку віртуальних домашніх улюбленців, включаючи сучасні альтернативи, такі як Bitzee від Hatchimals з інтерактивним дисплеєм та Punirunes від Takara Tomy, унікальний шарм Тамагочі продовжує резонувати зі споживачами.
Інші знайомі з 90-х імена, такі як DigiMon, що також належить Bandai Namco, також залишаються популярними.