До кінця 2024 року в Україні не переглядатимуть тариф на електроенергію. Ба більше, його не збираються міняти до 1 травня 2025 року. Таким чином, у вересні, а також в осінньо-зимовий період-2024/2025 за 1 кВт*год. потрібно буде платити 4,32 грн.
Як розповіла заступниця міністра енергетики Світлана Гринчук, дію поточного тарифу на світло для українців визначено до кінця квітня 2025-го. І планів підвищувати його нема.
“Встановлюється єдина фіксована ціна для індивідуальних та колективних побутових споживачів. На рівні 4,32 грн/кВт*год. до 30 квітня 2025 року”, – сказала вона.
Це підтвердив і міністр енергетики Герман Галущенко. Він наголосив: тариф закріплений постановою уряду.
“Ціна на електричну енергію для побутових споживачів, згідно з Постановою № 632, затверджена до 30.04.2025. Тобто до закінчення ОЗП 2024/25 рр. тариф на електроенергію для побутових споживачів переглядати не будуть”, – йдеться у його відповіді на запит нардепа Олексія Кучеренка.
Водночас через помилки у заяві або неповний пакет документів українцям можуть відмовити у наданні житлової субсидії. Однак, якщо помилки виправити, отримати її все одно можна буде. Як пояснили на Урядовому порталі:
- Якщо у заяві чи декларації є помилки, Пенсійний фонд повідомить про це. Виправити неточності можна буде протягом 30 днів.
- Якщо подані не всі документи, субсидія може бути призначена лише після того, як протягом 30 днів з моменту подання заяви та після перевірки ПФУ буде надано все необхідне.
Подати ж заяву на призначення субсидії можна поштою або особисто в одному із сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ). А також:
- через портал електронних послуг Пенсійного фонду України (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний додаток ПФУ;
- через портал електронних послуг Пенсійного фонду України (обрати опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”) або мобільний застосунок ПФУ;
- через портал Дія (ввівши у пошуку “Заява на субсидію”);
- у центрах надання адміністративних послуг;
- через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади чи військової адміністрації.
При цьому наголошується: для заповнення заяви в електронній формі потрібно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).