• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Сніданок Девіда Бекхема з двох інгредієнтів, який знижує холестерин та насичує енергією
    • Газовики штрафують українців на фантастичні суми: борги будуть передаватися у спадок
    • В Україні відреагували на пропозицію Путіна і повідомили, що він насправді хоче
    • Найдорожчі машини у світі: ТОП-5 “золотих” моделей
    • Мобілізація по-новому: повістки, ВЛК, відстрочки – дуже важливі зміни у травні
    • В Україні може знаходитися до 20% світових запасів титану, – геолог НАН
    • Гончаренко про пресконференцію Путіна: Україна і союзники виглядають «лохами»
    • Російські військові в шоці: ЗСУ майстерно загнали окупантів в котел
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Це не лише дорого: 6 причин чому вам не варто купувати повнопривідний позашляховик

    Це не лише дорого: 6 причин чому вам не варто купувати повнопривідний позашляховик

    Ольга СтепановаОльга Степанова15 Серпня 2024, 22:132 хвилини на читання Авто
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Вибір автомобіля — це завжди важливе рішення, яке залежить від багатьох факторів. Для людей, які проживають у гірській місцевості, рибалок, мисливців та тих, чия робота віддалена від асфальтованих доріг, повнопривідні позашляховики є очевидним вибором.

    Але чи є сенс купувати автомобіль з повним приводом, якщо ви живете в місті та користуєтеся ним лише кілька разів на рік для виїздів “на природу”? Ось основні недоліки позашляховиків у міських умовах.

    Вартість

    Перш ніж купувати авто, варто проаналізувати ціни. Позашляховики з повним приводом зазвичай дорожчі за передньопривідні кросовери. Системи повного приводу є додатковими та дорогими агрегатами, що підвищує загальну вартість автомобіля. Якщо ви обмежені в бюджеті, передньопривідний варіант може бути більш вигідним.

    Двигун і витривалість

    Двигуни передньопривідних автомобілів, як правило, служать довше, оскільки їм не потрібно тягнути зайву вагу. У позашляховиках 4х4 додаткові елементи трансмісії створюють більше навантаження на двигун, що може призвести до його швидшого зношення. Хоча ви можете перемикнути автомобіль у режим 2WD, це не усуває додаткове тертя, яке виникає під час роботи системи.

    Охолодження

    Система охолодження в автомобілях з повним приводом працює під більшим навантаженням, особливо на бездоріжжі. Це може призвести до засмічення радіаторів, а недостатнє охолодження може викликати серйозні проблеми з двигуном. Багато власників встановлюють додаткові захисні елементи, які можуть заважати нормальному обміну повітря.

    Передача крутного моменту

    У позашляховиках завжди виникають труднощі з передачею крутного моменту на чотири колеса, незалежно від типу трансмісії. Це призводить до підвищених навантажень на комплектуючі, які можуть вийти з ладу ще до досягнення 100 000 км пробігу. У передньопривідних автомобілях таких проблем немає, оскільки вони не мають додаткових елементів трансмісії.

    Підвіска

    Задня підвіска позашляховиків часто складніша і містить більше деталей, які з часом можуть вимагати заміни. У передньопривідних автомобілях підвіска зазвичай простіша, що робить їх більш надійними в довгостроковій перспективі.

    Витрати на експлуатацію

    Позашляховики, як правило, споживають більше пального і можуть потребувати пального з вищим октановим числом. Це також стосується витрат на заміну трансмісійного мастила, що може суттєво вплинути на загальні витрати на утримання автомобіля.

    Якщо ви плануєте купувати вживаний позашляховик, варто врахувати, що попередній власник, ймовірно, використовував його для активного відпочинку. А отже, всі витрати можна сміливо помножити на два.

    Тобто, купувати повнопривідний позашляховик має сенс лише в тому випадку, якщо ви дійсно плануєте використовувати його за призначенням. Якщо ви живете в місті та переважно їздите асфальтованими дорогами, передньопривідний кросовер буде більш економічним і практичним вибором. З хорошими шинами та належним обслуговуванням він забезпечить достатній комфорт навіть взимку при ожеледиці.

    авто автомобіль позашляховик

    Читайте також

    Найдорожчі машини у світі: ТОП-5 “золотих” моделей

    Депутати готуються підняти штрафи для водіїв

    Експерти назвали найдивніше авто усіх часів. Фото

    Останні новини
    Сьогодні

    Сніданок Девіда Бекхема з двох інгредієнтів, який знижує холестерин та насичує енергією

    10:57

    Газовики штрафують українців на фантастичні суми: борги будуть передаватися у спадок

    10:53

    В Україні відреагували на пропозицію Путіна і повідомили, що він насправді хоче

    10:50

    Найдорожчі машини у світі: ТОП-5 “золотих” моделей

    10:30

    Мобілізація по-новому: повістки, ВЛК, відстрочки – дуже важливі зміни у травні

    10:27

    В Україні може знаходитися до 20% світових запасів титану, – геолог НАН

    10:25

    Гончаренко про пресконференцію Путіна: Україна і союзники виглядають «лохами»

    10:19

    Російські військові в шоці: ЗСУ майстерно загнали окупантів в котел

    10:17

    Євген Клопотенко вразив сумою, яку щомісяця витрачає на харчування

    08:53

    Платіжки з підступом: Попенко пояснив, як теплокомуненерго використовують тарифи для махінацій

    08:49
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.