Піратські Labubu в одній з країн Європи виявилися надвичайно небезпечними на дітей, бо містять заборонену токсичну речовину. Вона впливає на репродуктивну функцію.
Що відомо про небезпечні речовини в Labubu?
Шведське агентство з хімічних речовин виявило високий рівень заборонених хімічних речовин у піратських ляльках Labubu з м’яким наповнювачем, повідомляє 24 Канал з посиланням на KEMI.
Пластик на лицьовій стороні п’яти з семи протестованих ляльок містив велику кількість забороненої речовини DEHP. У деяких випадках рівень перевищував дозволене значення в 0,1% за вагою до 250 разів.
Речовина DEHP заборонена, оскільки вона токсична для репродуктивної функції. Вона може негативно вплинути на здатність мати дітей та розвиток ембріона, плода або дитини. DEHP заборонено використовувати в іграшках у Швеції з кінця 1990-х років, але в деяких частинах світу його досі використовують як дешевий спосіб пом’якшення пластику.
Вражає, що іграшки, призначені для дітей, містять високий рівень речовин, які заборонені вже понад 20 років, – каже Фріда Рамстрем, інспектор Шведського агентства з хімічних речовин.
В агентстві також зазначили, що Labubu швидко стали дуже популярними, а високий попит призвів до великого напливу дешевих піратських копій з країн поза межами ЄС, де не діють ті ж хімічні правила, що й у ЄС. З початку цього року шведська митниця вилучила понад 5 300 таких іграшок.
Зауважте! DEHP є поширеним пластифікатором, що додається до пластмас (особливо ПВХ) для надання їм гнучкості, прозорості та довговічності. Він широко використовується у виробництві харчового пакування, медичного обладнання та іграшок, але пов’язаний із серйозними проблемами зі здоров’ям, такими як порушення репродуктивної системи, ендокринні розлади, а також негативний вплив на розвиток плода та дітей.
Що відомо про Labubu?
- Labubu створив ілюстратор Касінг Лунг. Фігурки стали хітом на ринку колекційних іграшок завдяки співпраці з Pop Mart, яка адаптувала його у формат “сліпих коробок”.
- Pop Mart International Group Ltd. повідомив про зростання доходів на 250% у третьому кварталі 2025 року завдяки популярності іграшок Labubu. Попри рекордні показники продажів, експерти попередили про спад попиту на Labubu, що призвело до втрати близько 13 мільярдів доларів капіталізації у вересні.
- Люксові бренди, такі як Louis Vuitton, Tiffany, і Loewe, почали використовувати персонажів іграшок для залучення молодої аудиторії та освіження іміджу. Такі співпраці, зокрема із популярним на сьогодні брендом Labubu, покликані освіжити імідж та залучити молоду аудиторію.
Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».
