Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Помста за Різдво та тиск на Київ: експерт розкрив, навіщо РФ добу била по місту ракетами та дронами
    • В Україні різко зросла вартість популярного овочу перед святами: скільки тепер коштує
    • Померла легендарна французька акторка Бріжіт Бардо
    • Лавров звинуватив Україну в неготовності до переговорів і пригрозив Європі
    • МОН планує змінити перелік вступних іспитів до магістратури: що потрібно знати
    • Трампу хочуть заборонити в США все називати на свою честь
    • 5 квітів, які можна посадити в січні, щоб весна прийшла до вашого саду раніше
    • Бутерброди з червоною рибою по-новому: як оригінально подати улюблену закуску на Новий рік
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу, що дозволяє вибирати характеристики майбутньої дитини

    У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу, що дозволяє вибирати характеристики майбутньої дитини

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій24 Листопада 2025, 00:221 Min Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу Nucleus. Він пропонує батькам вибрати ембріон на основі безлічі генетичних характеристик – від зовнішніх даних до потенційних медичних ризиків.

    Фото рекламних плакатів у метро та на вулицях публікують місцеві ЗМІ.

    Як з’ясувалося, батьки зможуть вибрати будь-які параметри, навіть колір очей.

    Після вибору ембріон пересідає у матку. Ціна послуги – $29 999.

    Nucleus проводить генетичний аналіз характеристик ембріона за допомогою складних алгоритмів на основі генетичного тесту, щоб, як заявляється, клієнт “отримав свою найкращу дитину”.

    Через це стартап піддавався критиці з самого початку, як
    що створює “дизайнерських дітей” штучним шляхом.

    А реклама у нью-йоркському метро та на вулицях викликала сплеск популярності компанії. За даними ЗМІ, її продаж зріс на 1700%.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    діти стартап
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Помста за Різдво та тиск на Київ: експерт розкрив, навіщо РФ добу била по місту ракетами та дронами

    13:11

    В Україні різко зросла вартість популярного овочу перед святами: скільки тепер коштує

    13:09

    Померла легендарна французька акторка Бріжіт Бардо

    13:08

    Лавров звинуватив Україну в неготовності до переговорів і пригрозив Європі

    12:56

    МОН планує змінити перелік вступних іспитів до магістратури: що потрібно знати

    12:38

    Трампу хочуть заборонити в США все називати на свою честь

    12:37

    5 квітів, які можна посадити в січні, щоб весна прийшла до вашого саду раніше

    12:30

    Бутерброди з червоною рибою по-новому: як оригінально подати улюблену закуску на Новий рік

    12:15

    В Іспанії виявили підземний витік ртуті в одну з найбільших лагун Європи

    12:08

    Пенсія в Польщі: який розмір виплати можуть отримати українці

    11:18
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.