Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Не вірите міфам про жінок-водіїв? Ось реальні цифри
    • Модний шок сезону: головний тренд зими повертається після 20 років забуття
    • Медики розкрили, в якій позі спати найкорисніше — а яку варто забути назавжди
    • Комунальники “мухлюють” з платіжками: як не платити зайвого
    • Кремль запускає нову провокацію: поляків хочуть стравити з українцями
    • Найдивніші звички диктаторів: від любові до магії вуду до одержимості знаменитостями
    • Мобілізація “навиворіт”: чому замість “рексів” до війська потрапляють чоловіки з шизофренією і алкоголіки
    • “Це станеться”: Трамп заявив про неминуче врегулювання війни в Україні
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу, що дозволяє вибирати характеристики майбутньої дитини

    У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу, що дозволяє вибирати характеристики майбутньої дитини

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій24 Листопада 2025, 00:221 Min Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу Nucleus. Він пропонує батькам вибрати ембріон на основі безлічі генетичних характеристик – від зовнішніх даних до потенційних медичних ризиків.

    Фото рекламних плакатів у метро та на вулицях публікують місцеві ЗМІ.

    Як з’ясувалося, батьки зможуть вибрати будь-які параметри, навіть колір очей.

    Після вибору ембріон пересідає у матку. Ціна послуги – $29 999.

    Nucleus проводить генетичний аналіз характеристик ембріона за допомогою складних алгоритмів на основі генетичного тесту, щоб, як заявляється, клієнт “отримав свою найкращу дитину”.

    Через це стартап піддавався критиці з самого початку, як
    що створює “дизайнерських дітей” штучним шляхом.

    А реклама у нью-йоркському метро та на вулицях викликала сплеск популярності компанії. За даними ЗМІ, її продаж зріс на 1700%.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    діти стартап
    Останні новини
    Сьогодні

    Не вірите міфам про жінок-водіїв? Ось реальні цифри

    09:13

    Модний шок сезону: головний тренд зими повертається після 20 років забуття

    09:00

    Медики розкрили, в якій позі спати найкорисніше — а яку варто забути назавжди

    08:48

    Комунальники “мухлюють” з платіжками: як не платити зайвого

    08:43

    Кремль запускає нову провокацію: поляків хочуть стравити з українцями

    08:38

    Найдивніші звички диктаторів: від любові до магії вуду до одержимості знаменитостями

    08:33

    Мобілізація “навиворіт”: чому замість “рексів” до війська потрапляють чоловіки з шизофренією і алкоголіки

    08:26

    “Це станеться”: Трамп заявив про неминуче врегулювання війни в Україні

    08:23

    Юристи пояснили, який поширений штраф автомобілістам повністю незаконний

    08:21

    Дві шахрайки вкрали понад 2 млн грн під виглядом постачання дронів для ЗСУ

    08:17
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.