Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації
    • Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні
    • Жах на Київщині: мати живцем спалила власного сина — подробиці справи
    • Телефон сідає за день? Лайфхаки для батареї, які працюють на 100%
    • 7 легких рецептів для швидкого схуднення без голоду
    • Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку
    • Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи
    • Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Кількість інцидентів з російськими літаками у 2024 році досягла рекорду

    Кількість інцидентів з російськими літаками у 2024 році досягла рекорду

    Романчук МиколаРоманчук Микола29 Листопада 2024, 20:462 Mins Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    За неповний 2024 кількість авіаінцидентів з пасажирськими літаками російських авіакомпаній перевищила показники попереднього року, досягнувши рекорду як мінімум за останні шість років. Процес це повідомляє «Нова газета. Європа».

    Так, станом на кінець листопада зафіксовано 208 випадків, що майже на 30% більше, ніж 161 інцидент за аналогічний період 2023 року.

    З цих інцидентів щонайменше 90 разів літаки поверталися в аеропорт вильоту або здійснювали екстрені посадки через виявлені технічні несправності вже в польоті. У статистику включено лише випадки, що сталися після старту, коли літак був офіційно визнаний готовим до експлуатації та на борту перебували пасажири. Проблеми, виявлені на етапі передпольотної підготовки, не враховувалися, хоча їх, мабуть, значно більше, зазначає видання.

    Найбільше зростання аварійності зафіксовано у літаків Superjet 100. У 2024 році на ці лайнери припало 56 інцидентів – стільки ж, скільки і на літаки Boeing, яких у парку найбільших російських авіакомпаній майже вдвічі більше (188 проти 93 за даними Росавіації).

    Найбільш поширеними несправностями є проблеми з двигунами (30%) та шасі (20%). Крім того, часто фіксуються збої в роботі гідросистем, гальм та навігаційного обладнання. Деякі літаки стають учасниками інцидентів неодноразово протягом короткого проміжку часу. Так, Superjet, що згорів в Анталії, за три місяці до цього встиг здійснити кілька вимушених посадок через технічні несправності. Літак Airbus однієї з російських авіакомпаній, у якого в польоті відмовили автопілоти та система керування носовим колесом, повернули в експлуатацію вже через добу після інциденту.

    Після початку вторгнення РФ в Україну російська авіація зіткнулася із санкціями. США, ЄС та інші країни закрили повітряний простір для російських авіаперевізників, а виробники Boeing та Airbus припинили постачання запчастин та технічну підтримку. Це змусило авіакомпанії перейти на «канібалізацію» – розбір літаків на запчастини – та використання деталей із перевищенням нормативних термінів експлуатації.

    Міжнародна організація цивільної авіації (ІКАО) надала Росії «червоний прапорець» – знак низького рівня безпеки польотів, який окрім Росії мають лише три країни: Бутан, Ліберія та Демократична Республіка Конго. За прогнозами консалтингової компанії Oliver Wyman, до 2026 року російський авіапарк може скоротитися більш ніж удвічі.

    Нагадаємо, в аеропорту Анталії після приземлення пассажирського літака типу Sukhoi Superjet 100, який належить російській авікомпанії «Азимут», виникло займання двигуна. Займання Sukhoi Superjet 100 сталося з тієї ж причини, що й літака цієї серії в «Шереметьєво» 2019 року. Тоді загинула 41 людина. 

    Подібний випадок трапився із Superjet і в аеропорту Якутська. Там також стійка шасі пробила паливний бак через нерівність на смузі. Тільки тому, що швидкість літака була невеликою, вдалося уникнути пожежі. Зазначається, що уже тоді була очевидною проблема зі стійкою шасі, однак вона не була виправлена.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    інциденти російські літаки
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації

    12:49

    Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні

    12:36

    Жах на Київщині: мати живцем спалила власного сина — подробиці справи

    12:24

    Телефон сідає за день? Лайфхаки для батареї, які працюють на 100%

    12:13

    7 легких рецептів для швидкого схуднення без голоду

    12:00

    Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку

    11:49

    Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи

    11:36

    Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати

    11:30

    Штраф 3400 гривень прямо на вулиці: кого жорстко покарають за носіння одягу ЗСУ

    11:27

    Миколаїв і Одеса як “картка для торгу”: аналітики ISW про плани РФ

    11:24
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.