Засновник Amazon Джефф Безос може стати новим гравцем на ринку фінансового телебачення США. За даними американських ЗМІ, він вивчає можливість купівлі кабельної мережі CNBC, яка спеціалізується на бізнес-новинах.
Про це пише New York Post із посиланням на власні джерела. За інформацією видання, Безос обговорював цю ідею з колегами з ділового середовища, проте офіційних перемовин із керівництвом Comcast наразі не проводив. CNBC стане частиною нової медіакомпанії Versant, яка утвориться після відокремлення від NBCUniversal. Однак через податкові обмеження Versant не зможе продавати такі ключові активи, як CNBC, щонайменше два роки.
Мережа CNBC відома такими програмами, як Squawk Box і Mad Money з Джимом Креймером. Канал орієнтований на бізнес-аудиторію, зокрема фінансистів, аналітиків і політиків. Новостворена компанія Versant керуватиме ще кількома медіабрендами Comcast — MSNBC, USA Network і E! Проте, за попередніми даними, основна увага керівництва буде зосереджена саме на розвитку CNBC.
Раніше Безос уже проявляв інтерес до впливових ЗМІ. У 2013 році він придбав за $250 мільйонів газету The Washington Post. Угода стала несподіванкою для медіаринку і позначила повернення інтересу підприємця до видавничої сфери. Якщо чутки про нову покупку підтвердяться, це може стати черговим кроком Безоса в посиленні впливу на інформаційний простір США.
Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

