Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Волосся випадає? Дієві поради експертів, щоб зміцнити локони
    • Україна відсутня в промові Трампа: підсумки роботи США
    • Ноутбук не тримає заряд: причини та способи вирішення проблеми
    • Рік Коня 2026: які знаки зодіаку чекає фінансовий прорив
    • Авто глохне на ходу: чому це відбувається і як уникнути проблем
    • DeepState повідомляє про успіхи РФ у Покровську: що відбувається на фронті
    • Чому дитина агресивна: поради психологів для батьків
    • Черкаси після нічного обстрілу: поранені, пошкоджене житло та відключена електрика
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Авіакомпанія виплатила понад 100 000 грн пасажирам бізнес-класу через “душевні муки”

    Авіакомпанія виплатила понад 100 000 грн пасажирам бізнес-класу через “душевні муки”

    Ольга СтепановаОльга Степанова30 Квітня 2024, 17:562 Mins Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Двом пасажирам бізнес-класу виплатили 213 585 індійських рупій (понад 101 тисяча гривень) після того, як вони зазнали “душевних мук” через те, що їхні крісла не відкидалися.

    Про це пише Independent.

    Крісла Анжалі та Раві Гуптів не працювали і не відкидалися під час майже п’ятигодинного перельоту з Хайдарабада в Індії до Сінгапуру, а це означає, що вони не могли спати під час подорожі.

    Авіакомпанію Singapore Airlines зобов’язали виплатити подружжю чималеньку суму. До слова, пара заплатила 66 750 рупій (31 700 грн) за квитки бізнес-класу з Індії до Австралії з пересадкою в Сінгапурі.

    Як повідомляється, Гуптам запропонували 10 000 миль для пасажирів, які часто літають, або бали лояльності на кожну особу, але вони відхилили цю пропозицію.

    Окружна комісія з вирішення споживчих суперечок у Хайдарабаді винесла рішення на користь Гуптів і зобов’язала авіакомпанію відшкодувати 48 750 індійських рупій кожному скаржнику, що в сумі становить 97 500 індійських рупій разом з 12% річних.

    Singapore Airlines також було наказано виплатити 100 000 індійських рупій за заподіяння сім’ї душевного болю і фізичних страждань, а також 10 000 індійських рупій на покриття судових витрат.

    У своїй скарзі чоловік стверджував, що до нього та його дружини ставилися як до “пасажирів економ-класу”, за винятком додаткового місця для ніг.

    Авіакомпанія Singapore Airlines заявила, що “визнає рішення комісії”.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    авіакомпанія крісла пасажир
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Волосся випадає? Дієві поради експертів, щоб зміцнити локони

    13:00

    Україна відсутня в промові Трампа: підсумки роботи США

    12:51

    Ноутбук не тримає заряд: причини та способи вирішення проблеми

    12:41

    Рік Коня 2026: які знаки зодіаку чекає фінансовий прорив

    12:28

    Авто глохне на ходу: чому це відбувається і як уникнути проблем

    12:14

    DeepState повідомляє про успіхи РФ у Покровську: що відбувається на фронті

    12:00

    Чому дитина агресивна: поради психологів для батьків

    11:49

    Черкаси після нічного обстрілу: поранені, пошкоджене житло та відключена електрика

    11:37

    Літак прем’єра Фіцо отримав серйозні пошкодження на шляху до ЄС

    11:25

    Шкільні канікули: як працюватимуть освітяни, поки діти вдома

    11:11
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.